درآمد این بانک ۲۸ درصد در یک ماه رشد کرد

بانک صادرات ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال سود به سپرده‌گذاران پرداخته است و مبلغ سود سپرده پرداختی آن در دوره از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه بیش از ۳۱۹ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

درآمد تسهیلات بانک صادرات ایران در دوره عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ در مقایسه با ماه قبل از آن حدود ۲۳ درصد ارتقا یافته است.

درآمد تسهیلات
بر اساس این گزارش، «وبصادر» در حالی که در بهمن سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۸ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال درآمد تسهیلات بدست آورده است، این رقم را در جریان فعالیت آخرین ماه همان سال به بیش از ۳۵ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال افزایش داده است.حوزه‌هایی همچون مرابحه، خرید دین و فروش اقساطی بیش‌ترین درآمد تسهیلات در مجموع مبلغ ۲۵ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال را برای این بانک محقق ساخته است. گفتنی است، درآمد تسهیلات این بانک در دوره از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه بالغ بر ۳۲۷ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

مانده تسهیلات
بر اساس اطلاعات موجود، این بانک بورسی در ماه گذشته بیش از ۶۴۷ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریانش پرداخته است و حدود ۵۲۰ هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی آن وصول شده است. بر این اساس، مانده تسهیلات «وبصادر» در اسفند سال ۱۴۰۰ از مبلغ سه هزار و ۱۸۵ میلیون میلیون ریال به سه هزار و ۳۱۲ میلیون میلیون ریال رسیده است.

مانده سپرده
علاوه بر این، مانده سپرده‌گذاری‌های بانک صادرات ایران با ثبت دو هزار میلیارد ریال رشد، از مبلغ ۷۳ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به ۷۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی
بر اساس اطلاعات در دسترس، مانده سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی «وبصادر» در ماه گذشته بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد ریال افت داشته است، به طوری که از مبلغ ۱۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به ۸۷ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال کاهش یافته است.


  • بیشتر بخوانید:

۸ پیشنهاد برای تشکیل پرتفوی جدید


سرمایه‌گذاری در سهام
سرمایه‌گذاری در سهام شامل سرمایه‌گذاری بلند مدت، کوتاه مدت و ذخیره کاهش ارزش است که مانده این فاکتور در اسفند سال ۱۴۰۰ بدون تغییر نسبت به ماه قبل از آن بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیارد ریال ثبت شده است.

مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده
مبلغ سپرده دریافتی این بانک در دوره مذکور حدود ۹ هزار و ۳۵۶ میلیون میلیون ریال اعلام شده است و در مقابل آن، حدود ۹ هزار و ۳۶۴ میلیون میلیون ریال از سپرده‌ها تسویه شده است. از این رو، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده «وبصادر» از چهار هزار و ۲۵۵ میلیون میلیون ریال به چهار هزار و ۲۴۷ میلیون میلیون ریال رسیده است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده
بانک صادرات ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال سود به سپرده‌گذاران پرداخته است و مبلغ سود سپرده پرداختی آن در دوره از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه بیش از ۳۱۹ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

روند معاملات
در پایان این گزارش می افزاید، تعداد دو میلیارد و ۱۳۸ میلیون سهم «وبصادر» به ارزش چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در ماه گذشته میان سهامداران معامله شده است و میانگین ارزش روز سهام این شرکت بالغ بر ۳۴۷ هزار میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

کد خبر 449718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =