حرکت «وبصادر» در مسیر رشد ارزش سهام

«وبصادر» در حال حاضر به نسبت یک ماه پیش، از بُعد عملکردی و ترکیب سهامداری و با توجه به ترکیب جدید سهامداران که برنامه‌ای برای عرضه‌های کلان ندارند، ساختاری مستعدتر برای رشد قیمت دارد و همه چیز برای حرکت ارزش سهام «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست.

«وبصادر» در حال حاضر به نسبت یک ماه پیش، از بُعد عملکردی و ترکیب سهامداری و با توجه به ترکیب جدید سهامداران که برنامه‌ای برای عرضه‌های کلان ندارند، ساختاری مستعدتر برای رشد قیمت دارد و همه چیز برای حرکت ارزش سهام «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست.
بهروز خدارحمی مدیرعامل گروه مالی سپهر به تحلیل شاخص‌های بورس طی روزهای اخیر پرداخت و ادامه داد:‌اینکه بخشی از بازار که رشدهای بیشتری داشته و هیجانی بوده است، اصلاح قیمت کند، یک رفتار منطقی ارزیابی می‌شود اما زمانی که بازار در روند منفی قرار می‌گیرد بااین موضوع مواجه می‌شویم که همه سهم‌ها به یک نسبت ریزش می‌کنند حتی سهامی که روند رشد ارزش آن‌ها انفجاری نبوده دچار ریزش می‌شود و البته‌این یک اتفاق عجیب است.خدارحمی ادامه داد: روند ریزشی‌این روزهای بازار متاثر از اخبار منفی در کلان اقتصاد یا خبرهای سیاسی منفی نبوده است و جزو معدود دفعاتی بود که در یک سال گذشته بازار بدون دلیل منطقی از مسیر خود خارج می‌شد، دراین شرایط سهم‌هایی هم که با شیب ملایم‌تری رشد داشتند با افت قیمت روبرو شدند.
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات به روند حرکت سهام بانک‌ها اشاره کرد و افزود: در مدت اخیر بانک‌ها رشد آرام و پایداری داشتند اما به دلیل رفتارهای توده‌وار بازار در هفته گذشته با ریزش روبرو شدند.  همچنین با توجه به شرایط موجود و حذف نگرانی‌هایی که سال‌های گذشته با آن‌ها درگیر بودند، به نظر می‌رسد که بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری مطلقا نگرانی ندارند.

افزایش ظرفیت «طرح همیاران سپهر» 
 بر اساس‌این گزارش ، تعداد شرکت‌های تولیدی و خدماتی طرف قرارداد با طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات‌ایران به ۱۴ شرکت رسید و متقاضیان می‌توانند در قالب‌این طرح از ۸۱۷ فروشگاه معتبر در سراسر کشور لوازم خانگی، موتورسیکلت، فرش واقلام مورد نیاز خود را به صورت قسطی با شرایط آسان تهیه کنند.براین اساس چهارده شرکت تولیدی و خدماتی در زمینه تولید لوازم خانگی، موتور سیکلت، فرش، توزیع کننده، مسافرتی و گردشگری با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک صادرات‌ایران، فروش محصولات خود را در قالب طرح «همیاران سپهر» با شرایط آسان و اقساطی به طور مستقیم به مشتریان عرضه می‌کنند. تعداد شرکت‌های طرف قرارداد با بانک در قالب‌این طرح در آینده نزدیک تا ۳۰ شرکت افزایش خواهد یافت.

 فروش بدون واسطه
شرکت‌های«گروه انتخاب»، «پاکشوما»،« نیرو موتور سهند»، «ایران شرق نیشابور»، «فرش زمرد مشهد»، «یاس کوه نورکیش»، «فرش مشهد»، «شاهین موتور قم»، «کلورایرانیان»، «کبیرموتور کازرون»، «رهاورد کالاایزدی»، «متین خودرو زنجان»، «جهان همتا سیکلت» و «آفتاب کلوت» در قالب طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات‌ایران می‌توانند تولیدات خود را بدون واسطه با استفاده از تسهیلات بانک  صادرات به صورت اقساطی به متقاضیان بفروشند.

کارت اعتباری تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال
بر اساس  طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات در عقد قرارداد با شرکت‌های تولیدکننده داخلی، به مشتریان واجد شرایط آن‌ها در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، کارت اعتباری تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال تخصیص می‌دهد. همچنین شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی دراین طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماه بوده و تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ۱۵ و ۱۸ درصد مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

شماره۳۲۶ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۰
 

کد خبر 409750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =