جهش ۱۵ میلیون ‌تومانی دنا و تیبا در هفته اول بهمن ماه

بررسی نوسانات قیمت در بازار خودروحاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار در نخستین هفته بهمن ماه است.

به گزارش صدای بورس، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت‌ها در هفته اول بهمن ماه است.

در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۲۹۰ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۸۰ میلیون تومان در اولین روز هفته امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و پراید ۱۵۱ نیز در این مدت گران شده‌است به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن از ۲۴۹ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۵۱ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در اولین هفته بهمن ماه گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو پارس نیز در این مدت گران شده‌است، به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۱ از ۵۳۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا در هفته اول بهمن ماه بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند، به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۵ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۰ میلیون تومان اولین روز هفته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۶۰ میلیون تومان در نخستین روز هفته امروز به ۵۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز ۵۸۰ میلیون تومان در اولین روز هفته امروز به ۵۹۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

جهش ۱۵ میلیون ‌تومانی دنا و تیبا در هفته اول بهمن ماه/ جدول قیمت‌ها

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

کد خبر 466367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =