اتریوم 3 برابر بیت‌کوین افت کرد

یک روز منفی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال. بیت کوین و اتریوم امروز افت کرده اند و آلت کوین ها هم اکثرا منفی هستند.

به گزارش صدای بورس، در بازار ارزهای دیجیتال همچنان تمام نگاه ها به بیت کوین است. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال، رهبر این بازار است و حرکت های صعودی و نزولی آن است که تعیین می کند بازار به کدام سمت حرکت کند.

به همین دلیل است که امروز با افت قیمت بیت کوین، اکثر آلت کوین ها هم قرمز رنگ شده اند و کلا بازار نزولی شده است. در حال حاضر بیت کوین با کاهش کمتر از 1.5 درصد نسبت به دیروز در حدود قیمت 22600 دلار معامله می شود.

با وجود افت امروز، همچنان بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد داشته و بازده 6.5 درصد را به ثبت رسانده است. در مقیاس ماهانه هم 34 درصد رشد در بیت کوین دیده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 26 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن 435 میلیارد دلار است.

پیتر شیف، اقتصاددان معروفی که از جمله مخالفان مشهور بیت کوین است، با توجه به افت قیمت امروز، به سرمایه گذاران پیشنهاد داده بیت کوین خود را پس از رشد 30 درصدی که در ژانویه داشته بفروشند. او همچنان معتقد است که بیت کوین ارزشی ندارد و ارزهای دیجیتال محکوم به شکست هستند.

اتریوم 3 برابر بیت کوین افت کرد

در شرایطی که بیت کوین حدود 1.5 درصد افت کرده، اتریوم وضعیت بدتری دارد و از نظر درصدی، حدودا 3 برابر بیت کوین افت کرده است.

بزرگ ترین آلت کوین بازار با کاهش حدود 5 درصدی، هم اکنون در حدود قیمت 1550 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم هم به منفی 2 درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه وضعیت بهتر است و اتریوم رشدی 26 درصدی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن 189 میلیارد دلار است.

اکثر آلت کوین ها افت کردند

امروز به جز 3 آلت کوین، مابقی آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار افت کرده اند. آپتوس با رشد 7 درصدی حتی در این بازار منفی هم مسیر صعودی خود را ادامه می دهد. بازده هفتگی آپتوس به 81 درصد و بازده ماهانه آن به 284 درصد رسیده است.

لئو و کوانت هم با رشد یک درصدی و نیم درصدی، جزو نمادهای مثبت امروز هستند. اما به جز این سه مورد، مابقی آلت کوین ها منفی هستند که بیشترین افت قیمت را لیدو دائو با سقوط 14 درصدی نمایش می دهد.

قیمت فلو هم امروز 11 درصد کاهش یافته و دسنترالند با افت 8 درصدی جزو منفی ترین نمادهای امروز است.

ارزش معاملات تغییر نکرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2.5 درصدی به 1.02 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات نسبت به دیروز تغییری نکرده و امروز هم عدد 56 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

به گزارش اقتصاد نیوز,ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 49 میلیارد دلار طی 24 ساعت گذشته بوده است.

کد خبر 466301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =