شرط جدید برای شرکت در قرعه‌کشی ایران‌خودرو/ چه کسانی می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کنند؟

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود بتوانند ثبت نام کنند.

به گزارش صدای بورس، کیوان پناهی اظهار کرد: در این مرحله ۲۱ هزار دستگاه خودرو عرضه شد که ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت و ۵۰ درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

وی افزود: در این دوره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به تعداد خودروهای عرضه شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود بتوانند ثبت نام کنند.

پناهی ادامه داد: در میان خودروهای عرضه شده نظیر پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد. به دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش امد ما هم زمان ثبت نام را تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج هم معمولاً ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت نام کنندگان مبنی بر داشتن گواهی نامه و پلاک فعال بررسی شود. تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به صورت عادی عرضه می‌شوند.

کد خبر 465992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =