توزیع گوشت منجمد گوسفندی ۱۴۲ هزار تومانی و گوساله 152 هزار تومانی

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

به گزارش صدای بورس,محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به این که ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می‌شود و محدودیتی برای توزیع در استان‌های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵ هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵ هزار تومان است که در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایلنا,جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می‌توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده‌فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

کد خبر 465898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =