صعود آهسته و پیوسته بیت کوین!

امروز هم وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خوب است. البته قیمت ها جهش هیجانی ندارند اما در کل وضعیت بازار را می توان مطلوب دانست.

به گزارش صدای بورس، در حال حاضر بیت کوین با رشد حدود یک درصدی نسبت به دیروز، در حدود قیمت 17400 دلار معامله می شود. قیمت این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی رشد 3.5 درصدی و در مقیاس ماهانه رشد 2.5 درصدی دارد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 335 میلیارد دلار است.

در حالی که مدت هاست ارزش معاملات بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته، مباحث مختلفی درباره این بازار مطرح می شود که برخی از آن ها چندان مثبت هستند. مایک نووگراتز مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیرا در مصاحبه ای گفته که پس از فروپاشی بزرگ در سال 2022، صنعت ارزهای دیجیتال با چالش های اساسی روبرو شده که به دلیل این چالش ها، فعالان این بازار باید بر بقای صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2023 تمرکز کنند. او البته گفته که این چالش ها، ارزهای دیجیتال را از بین نخواهند برد.

رشد نیم درصدی اتریوم

اتریوم امروز رشد کمتری نسبت به بیت کوین دارد. این آلت کوین با رشد حدود نیم درصدی، هم اکنون در محدوده 1330 دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی 6 درصد و در مقیاس ماهانه نیز 6 درصد رشد کرده است. ارزش معاملات این آلت کوین طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 163 میلیارد دلار است.

آلت کوین ها اکثرا مثبت هستند

امروز اکثر آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار مثبت هستند و رشد قیمت داشته اند. با این حال تعدادی از آلت کوین ها هم منفی هستند.

در فهرست نمادهای مثبت، ریپل با رشد 4 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. اتم و OKB هم حدود 2 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

آلت کوین های منفی هم گرچه کم تعداد هستند،اما برخی از آن ها افتی 5 درصدی و حتی بیشتر از این رقم دارند. لیدو دائو با افت 7 درصدی منفی ترین نماد امروز است. بیت دائو هم 5 درصد افت کرده و شیبا اینو با کاهش 4 درصدی، در رده بعدی پر افت ترین نمادهای امروز هستند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی وضعیت اکثر آلت کوین ها خوب است. لیدو دائو با وجود افت نسبتا سنگین امروز، در مقیاس هفتگی وضعیت خوبی دارد و 33 درصد رشد را نمایش می دهد.

کاردانو هم طی این مدت 19 درصد رشد کرده است. ایپ کوین و سولانا نیز با رشد 16 درصدی در هفته گذشته جزو نمادهای پربازده محسوب می شوند.

طی همین مدت، هوبی توکن با افت 7 درصدی بدترین عملکرد هفتگی را دارد و تون کوین نیز با افت 4 درصدی، جز نمادهای منفی بازار محسوب می شود.

کاهش 12 درصدی ارزش معاملات

به گزارش اقتصاد نیوز,ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد نیم درصدی به 857 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 12 درصد کاهش یافته و رقم 33 میلیارد دلار روی تابلو معاملات نقش بسته است.

ارزش معاملات دیفای طی 24 ساعت گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 31 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

کد خبر 465416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =