کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ دی ماه ۱۴۰۱

بعد از پایان معاملات امروز شانزده نماد معاملات مشکوک داشتند.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه و طبق بررسی‌های صدای بورس، نمادهای معاملاتی غزر، گکوثر، کپارس، ثشاهد، حریل، مرقام، وهامون، کگل، حفاری، ذوب و بترانس حجم مشکوک داشتند. همچنین نمادهای معاملاتی سخواف، لکما، داراب، بمیلا و وهنر که در بازار پایه فرابورس معامله می‌شوند، حجم مشکوک داشتند.

نماد غزر در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، نماد گکوثر در گروه هتل و رستوران، نماد کپارس در گروه کاشی و سرامیک، نماد ثشاهد در گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات، نماد حریل در گروه حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات، نماد مرقام در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، نماد وهامون در گروه سرمایه‌گذاری‌ها، نماد کگل در گروه استخراج کانه‌های فلزی، نماد حفاری در گروه استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف، نماد ذوب در گروه فلزات اساسی و نماد بترانس در گروه ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی قرار دارند.

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ دی ماه ۱۴۰۱

همچنین نماد سخواف در گروه سیمان، آهک و گچ، نماد لکما در گروه ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی، نماد داراب در گروه محصولات شیمیایی، نماد بمیلا در گروه تجارت عمده‌فروشی به جز وسایل‌نقلیه موتوری و نماد وهنر در گروه فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه هستند.

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ دی ماه ۱۴۰۱

حجم مشکوک به این معنا که حجم خرید یا فروش سهام مورد اشاره از روند عادی متفاوت بوده است.

کد خبر 464456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =