قیمت بیت کوین و اتریوم تکان نخورد

نوسان امروز رمز ارزها محدود است. بیت کوین و اتریوم هر دو مثبت هستند اما رشد آن ها حتی به اندازه نیم درصد هم نیست.

به گزارش صدای بورس، ارزهای دیجیتال امروز نوسان کمی دارند که این به دلیل بسته بودن بازارهای آمریکا و اروپا است. معمولا در روزهای شنبه و یکشنبه نوسانات این بازار محدود است و پس از بازگشایی بازارهای اروپا و آمریکا، نوسانات این بازار نیز افزایش می یابد.

هم اکنون بیت کوین با رشدی بسیار جزئی، در حدود قیمت ۱۶۷۰۰ دلار معامله می شود؛ همان قیمتی که دیروز هم معامله می شد. بازدهی هفتگی بیت کوین منفی ۲.۵ درصد و بازدهی ماهانه آن حدودا صفر درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار بوده که رقم بسیار پایینی است و کم بودن این رقم مربوط به همان ماجرای بسته بودن بازارهای آمریکا و اروپا می شود.

البته بسته بودن بازارهای آمریکا و اروپا مربوط به بازار ارزهای دیجیتال نمی شود و بازار کریپتو یک بازار ۷ روزه است، اما از آنجا که سایر بازارهای مالی در اروپا و آمریکا طی روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند، اکثر معامله گران نیز در این دو روز دست به معامله ارزهای دیجیتال نمی زنند.

سقوط ارزش معاملات اتریوم تا ۳.۵ میلیارد دلار

اتریوم هم امروز کمتر از نیم درصد رشد کرده و در حدود قیمت ۱۱۸۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم منفی ۷ درصد و بازده ماهانه آن منفی ۳ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته تنها ۳.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از کمترین ارقام طی یک سال گذشته محسوب می شود. ارزش بازار این آلت کوین نیز ۱۴۴ میلیارد دلار است.

وضعیت بد آلت کوین ها در مقیاس هفتگی

به گزارش اقتصاد نیوز,امروز در میان آلت کوین ها نیز نوسانات محدود است. در میان نمادهای مثبت، تون کوین با رشد ۷ درصدی بیشترین بازده روزانه را داده و پس از آن BNB و شیبا اینو با رشد ۴ درصدی قرار دارند. مابقی ارزهای مثبت رشدی کمتر از ۳ درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی هم تزوس با افت ۳ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. نیر پروتکل، چیلیز و Bitcoin SV هم افت ۲ الی ۳ درصد دارند و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از ۲ درصد را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت اکثر آلت کوین ها بد است. فایل کوین با افت ۲۹ درصدی بیشترین سقوط هفتگی را دارد و فلو چیلیز هم با افت های ۲۵ و ۲۲ درصدی جزو نمادهای منفی با افت بالا محسوب می شوند.

اما در میان نمادهای مثبت تنها تون کوین با رشد ۳۸ درصدی بازده خوبی طی یک هفته داده و مابقی آلت کوین های مثبت، رشدهای محدودی طی این مدت داشته اند. لئو و OKB با رشد ۶ درصدی در رده های بعدی قرار دارند و Bitcoin SV با رشد ۳ درصدی دیگری نمادی است که بازده مثبت داشته است. به جز این چند مورد، سایر آلت کوین ها طی این مدت افت کرده اند.

ارزش معاملات به ۲۲ میلیارد دلار کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی شبانه روز گذشته ۳ دهم درصد رشد کرده و به ۸۰۷ میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۵۰ درصد سقوط کرده و طی شبانه روز گذشته تنها ۲۲ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای ۱.۳ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها ۲۰ میلیارد دلار است.

کد خبر 464163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =