افزایش ۵۰ درصدی فروش و رشد سهام فروشگاه‌های رفاه

پس از گذشت چهار سال از ورود مدیر عامل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه، نماد رفاه در بورس بازگشایی و کشف قیمت شد

به گزارش صدای بورس؛ معاملات نماد رفاه در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ متوقف شد و اکنون با انجام شرط قانونی فرابورس ایران مبنی بر انتشار به موقع تمامی اطلاعات و صورت‌های مالی، نماد این شرکت در بازار سرمایه بازگشایی شد.


پس از اینکه در اردیبهشت ماه امسال محمدرضا نمازی به عنوان مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منصوب شد، تلاش‌های بسیاری از سمت وی و سهامداران این مجموعه برای بازگشایی نماد رفاه در بازار بورس انجام شد که سرانجام این اتفاق در ۳۰ آبان ماه سال جاری به وقوع پیوست.
محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در جمعی از خبرنگاران نسبت به این اتفاق اظهار داشت: خوشحالم که پس از چهار سال بار دیگر نماد فروشگاه‌های رفاه در بورس بازگشایی شد، برای به وقوع پیوستن این مهم تلاش‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه,نمازی با اشاره به مثبت بودن روند رشد رفاه گفت: در نتیجه سیاست توسعه‌ای و افزایش قابل ملاحظه تعداد فروشگاه‌های شرکت، افزایش کالاهای عرضه شده، بهبود رویه‌های تامین کالا، برنامه ریزی مناسب رویدادها و کمپین‌های فروش ویژه و تقویت فروش سازمانی، درآمدهای عملیاتی تحقق یافته شرکت در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۹۰۰۰ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به دوره مشابه در سال ۱۴۰۰ رشد فوق‌العاده‌ای معادل ۵۰% داشته است.
وی افزود: خبر خوب برای سهامداران رفاه این است که ۷۰ % از سود سهام بین این عزیزان تقسیم شده و مابقی نیز درحال پرداخت است و این در حالی است که اغلب شرکت‌ها سود سهام خود را با تصمیم هیئت مدیره به سود انباشته تبدیل می کنند.
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن اشاره به روند توسعه فروشگاهی در شش ماهه نخست سال جاری گفت: میانگین تعداد فروشگاه‌های شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰۸۵ فروشگاه فعال بوده که به معنای رشد چشمگیر ۵۹ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال ۱۴۰۰ است و این روند با شتاب بیشتری در شش ماهه دوم سال ادامه خواهد داشت و حدود شش هزار متر مربع به مساحت فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور اضافه خواهد شد.

کد خبر 463404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =