رشد سود ۶ ماهه منتهی به شهریورماه وسینا

شرکت بانک سینا در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ به ازای هر سهم  ۱۵۷ ریال  سود محقق کرد.

به گزارش صدای بورس گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده) شرکت بانک سینا که با نماد وسینا در بورس فعالیت دارد بررسی شد.

بر این اساس شرکت بانک سینا در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۱۵۷ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳% افزایش داشته است.
وسینا با سرمایه ثبت شده ۲۵,۳۸۳,۸۵۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مبلغ ۳,۹۸۷,۵۷۴ میلیون ریال سود محقق کرده است.
همچنین شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۶,۴۶۴,۷۴۴ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳% رشد داشته است.
وسینا در گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ اعلام کرد؛
بانک سینا طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ از محل تسهیلات اعطایی،سپرده گذاری،اوراق،سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۵,۴۶۲,۴۴۶ میلیون ریال درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌هاو کارمزدها مبلغ ۴,۱۱۲,۴۹۵ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.
وهمچنین بانک در این ماه تراز مثبت %۳۳ را ثبت کرد.
وسینا با سرمایه ثبت شده ۲۵,۳۸۳,۸۵۰ میلیون ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۵,۵۰۵,۹۵۵ میلیون ریال درآمد داشته است و مبلغ ۲۸,۴۴۰,۰۹۶ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.
این بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت %۶۰ را ثبت کرد.
تراز مثبت عملیاتی بانک سینا در هفت ماهه نخست سال جاری نشان داد؛ که در هفت ماهه نخست سال جاری، درآمد ناشی از تسهیلات اعطایی بانک سینا به بیش از ۳۴ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال رسید.
عملکرد این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه، بیانگر تراز مثبت این بانک بوده است. در مدت یادشده، جمع سود اعطاشده به سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک نیز ۲۷ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال بوده است که مجموعاً تراز مثبت ۷ هزار و ۱۷۶ میلیاردی بانک سینا در هفت‌ماهه نخست امسال را نشان می‌دهد.
مبلغ تراز عملیاتی تجمیعی وسینا در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش یافت‌.


کد خبر 463217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =