تسهیل تامین مالی شرکت های دانش بنیان توسط «تامین سرمایه تمدن»

سامانه معاملات بر خط« آی بی تریدر» به صورت اختصاصی برای کارگزاری تامین سرمایه تمدن طراحی و پیاده سازی شده که تمام مراحل ارائه خدمات در« آی بی تریدر » به صورت کاملا، آنلاین است .

به گزارش صدای بورس، شرکت تأمین سرمایه تمدن مطابق برنامه راهبردی خود، برای ارائه شیوه‌های نوین تأمین مالی ، راه اندازی محصولات متعدد بر بستر فناوری های جدید را در دستور کار قرارداده و توانسته است محصولات متنوعی بر پایه تکنولوژی های جدید را به بازار سرمایه کشورعرضه کند.

بهنام محسنی مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن با اعلام مطلب فوق تصریح کرد : بر اساس سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده در حوزه فناوری های جدید مالی ، تامین سرمایه تمدن توانست عنوان اولین شرکت تامین سرمایه دانش بنیان کشور را از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخذ کند .

بهنام محسنی در ادامه افزود : مجموعه تأمین سرمایه تمدن در اکوسیستم نوآوری و دانش بنیان به ایفای نقش خود ادامه می‌دهد در همین راستا «آی بی شاپ » ،« آی بی تریدر » ، « آی بی کراد » و « آی بی پی » تعدادی از محصولات فناور محور شرکت تامین سرمایه تمدن هستند که توسط تیم مدیران توانمند و کارشناسان زبده شرکت طراحی ودر اختیار سرمایه گذاران بازارهای مالی کشور قرارگرفته است.

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در خصوص «آی بی شاپ » به عنوان اولین سامانه سرمایه گذاری آنلاین کشور گفت : «آی بی شاپ» یک روش نوین سرمایه گذاری آنلاین است که امکان سرمایه‌گذاری در انواع مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری، جهت پوشش سلایق سرمایه‌گذاران مختلف با ویژگی‌های فردی و میزان ریسک پذیری متفاوت را فراهم کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد : ماهیت آنلاین بودن « آی بی شاپ » سبب کاهش مراجعه حضوری مشتریان، صرفه جویی در زمان و کوتاه کردن مراحل اداری روند سرمایه گذاری شده است .

سامانه معاملات بر خط «آی بی تریدر» از دیگر محصولات فناور محور تامین سرمایه تمدن است که بهنام محسنی در این خصوص گفت: سامانه معاملات بر خط« آی بی تریدر» به صورت اختصاصی برای کارگزاری تامین سرمایه تمدن طراحی و پیاده سازی شده که تمام مراحل ارائه خدمات در« آی بی تریدر » به صورت کاملا، آنلاین است .

عضو هیات مدیره و مدیرعامل تامین سرمایه تمدن افزود: در طراحی و پیاده سازی « آی بی تریدر » از جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده شده تا سامانه ای پایدار و پرسرعت در اختیار مشتریان قرار داده شود و اطلاعات بازار بدون هیچ گونه تأخیر در دسترس آنها قرارگیرد .

وی تصریح کرد : در سامانه « آی بی تریدر» امکان معامله برای مشتریان حقیقی و حقوقی اعم از سبد های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری و غیره در بخش‌های مختلف بازار سرمایه شامل سهام و حق تقدم، اوراق مشارکت، گواهی سپرده کالایی و صندوق های قابل معامله فراهم شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، تامین مالی جمعی یکی دیگر از نوآوری های مالی است که بهنام محسنی در این خصوص عنوان کرد : شرکت تأمین سرمایه تمدن به مدد جایگاه راهبردی خود در بازار سرمایه کشور و جهت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، کمک به تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و تکمیل زنجیره ارزش سهامداران، سکوی تأمین مالی جمعی شرکت « آی‌بی‌کراد » را با هدف مشارکت مردم به عنوان سرمایه گذار در توسعه طرح‌های اقتصادی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در پایان سال ۱۴۰۰ راه اندازی کرد . از زمان فعالیت سکوی«آی‌بی‌کراد» تا کنون، شش شرکت موفق به تأمین مالی از طریق این سکو شده‌اند و درخواست شرکت‌های متعددی نیز در حال آماده‌سازی جهت انتشار در سکوی آی‌بی‌کراد است.

کد خبر 463093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =