جهش بهران در عرضه روانکارها

اسعد عزیزی با اشاره به وجود برخی التهابات در بازار روغن موتور در ماه‌های ابتدایی امسال، افزود: با پیگیری انجام شده مشکلات مرتفع و میزان عرضه روغن‌های موتور به سرعت افزایش یافت که این رشد در آمارهای تیر و مرداد به خوبی قابل مشاهده است.  

به گزارش صدای بورس مدیرعامل شرکت نفت بهران در مورد عملکرد شش ماهه این شرکت گفت: با افزایش تولید و عرضه انواع روانکارها، تا پایان شهریور ضمن ایفای کلیه تعهداتمان در عرضه محصولات به بازار داخل، افزایش محسوسی در فروش شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل داشتیم.


اسعد عزیزی با اشاره به وجود برخی التهابات در بازار روغن موتور در ماه‌های ابتدایی امسال، افزود: با پیگیری انجام شده مشکلات مرتفع و میزان عرضه روغن‌های موتور به سرعت افزایش یافت که این رشد در آمارهای تیر و مرداد به خوبی قابل مشاهده است.
وی با تاکید بر تداوم افزایش عرضه انواع روغن موتور در شهریورماه ادامه داد: با در نظر گرفتن فروش تا پایان شهریورماه، حجم عرضه روانکارها در سه ماهه دوم، با جهش کم سابقه ای، بیش از ۲۲ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
عزیزی اقدامات بهران را در کاهش التهاب در بازار روغن، موثر ارزیابی کرد و گفت: با شناسایی ابعاد دقیق مساله، عرضه مستقیم انواع روغن در نقاط مصرف در دستور کار قرار گرفت و محصولات بهران در پایانه‌های مسافری و حمل و نقل به رانندگان خودروهای سنگین تحویل شد. در کنار آن فروش محصولات به سایت‌های اینترنتی، راهداری‌ها، اتوبوسرانی‌ها، تاکسی‌های اینترنتی و شهرداری‌ها پیگیری شد و به عنوان اولین شرکت تولید کننده روانکار در کشور، فروشگاه اینترنتی بهران به سامانه وزارت صمت متصل شد.
مدیرعامل بهران در زمینه اقدامات این شرکت در مدیریت شبکه توزیع محصولات گفت: در این مدت، حجم فروش مویرگی این شرکت تا سه برابر افزایش یافت و در برخی نقاط جهت افزایش حجم و سرعت عرضه به مصرف کنندگان، ضمن فروش و پخش گرم کالاها، چیدمان محصولات در قفسه‌ها نیز به منظور افزایش دسترسی مصرف کنندگان انجام شد.
او تاکید کرد: جلسات متعددی با عاملین توزیع شرکت جهت تبیین سیاست‌های فروش و عرضه محصولات برگزار شد و با توافق سازمان‌های نظارتی، شفافیت اقدامات این بخش از شبکه توزیع در سامانه جامع تجارت مورد پایش و نظارت قرار گرفت که این اقدامات تاثیر زیادی در تسریع و گسترش توزیع کالا در نقاط مصرف داشته و دارد.
عزیزی با اشاره به نزدیک شدن قیمت فروش محصولات بهران به قیمت مصوب مصرف کننده ادامه داد: بسیاری از محصولات بهران هم اکنون در فروشگاه‌ها و اتوسرویس‌ها به قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان می‌رسد که این نشانه مهمی در اثبات اثر بخشی اقدامات بهران در تنظیم بازار است. البته در بخش‌های معدودی از بازار به دلیل وجود تقاضای بالا برای محصولات بهران، هنوز به این مهم نایل نشدیم که با افزایش تولید و فروش این گروه از محصولات، به زودی قیمت همه محصولات بهران به تعادل خواهد رسید. مدیرعامل بهران به آمادگی و توانمندی این شرکت برای تولید و عرضه انواع روانکارها به عنوان پیشتاز بازار روانکارها اشاره و تصریح کرد: اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی در ماه‌های گذشته، توان پالایشی و پرکنی محصولات بهران را ارتقاء داده است و این شرکت توانایی آن را دارد که روند افزایشی تولید و عرضه انواع روانکارها را در ماه‌های آتی ادامه دهد.

کد خبر 460055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =