۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
همراه اول هک شد؟

اخیرا بعضی از مشترکان اپراتور همراه اول با انتشار تصاویری از صورتحساب خود، از صفر شدن قبوضشان خبر دادند و این شائبه بوجود آمد که ممکن است سامانه امور مشترکین همراه اول هک یا دچار اختلال شده باشد.

به گزارش صدای بورس، با پیگیری‌ها از همراه اول مشخص شد که هکی انجام نشده و ماجرا از این قرار است که قبض‌های این اپراتور سوم هر ماه صادر می‌شود و از بامداد همان روز سوم ماه، صورتحساب مدتی برای تعدادی از مشترکان صفر می‌شود و دوباره بعد از یک ساعت که حساب‌گیری انجام شود، این موضوع حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسئله پیش آمده اخیر هم از این قرار بوده که فردی در بین ساعت ۲۴ و ۳۹ دقیقه بامداد، اسکرین شاتی از صورتحساب خود تهیه و برای بقیه ارسال و اعلام کرده که حسابش صفر شده است، درصورتی یک ساعت بعد با مراجعه دوباره وصورتحساب‌گیری مشاهده شده که مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 459845

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  بانک مرکزی مدتهاست هک شده است!

    بانک مرکزی مدتهاست هک شده است!

    امروز برای دقایقی سایت بانک مرکزی از دسترس خارج شد اما بانک مرکزی خیلی وقت است توسط دولت هک شده است

  • اپل هشدار داد!

    اپل هشدار داد!

    اپل در مورد یک نقص امنیتی که به هکرها اجازه می‌دهد آیفون، آی پد و مک را کنترل کنند، هشدار داد

  • تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تسریع در سیستم پرداخت ها، کاهش هزینه های جانبی خدمات رسانی و جلوگیری از بروز برخی جرایم از مزایای تجمیع کارت های بانکی است.

  • جریان اجاره کارت بانکی چه بود ؟

    جریان اجاره کارت بانکی چه بود ؟

    سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با تاکید براینکه چیزی به عنوان اجاره کارت بانکی نداریم، گفت: اگر کسی کارت بانکی‌اش را اجاره می‌دهد مطئمن باشد که از کارت وی برای مقاصد مجرمانه استفاده شده و اولین کسی که مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد مالک حساب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =