واریز یک میلیون تومان به حساب معلمان تا اطلاع ثانوی

تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ماهانه یک میلیون به حساب آنان واریز می شود و پس از آن با معلمان تسویه می‌شود.

به گزارش صدای بورس,رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر از واریز ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان داد. آن طور که مسعود میرکاظمی می گوید این پرداختی بابت رتبه بندی معلمان است.

بر اساس اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و پس از آن با معلمان تسویه می‌شود.

به گزارش اکو ایران,امروز نیز وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرد تا کنون ۸۴۰ هزار معلم ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک را در سامانه رتبه‌بندی انجام داده‌اند.

یوسف نوری گفت: هنوز تعدادی ثبت اطلاعات نکرده‌اند، اما قرار شد از فردا گروهی که بارگذاری انجام داده‌اند وارد مرحله بعدی شوند. احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه بزنیم.

بحث رتبه بندی معلمان طی حدود ۱۲ سال گذشته در دولت های مختلف مطرح بود اما هیچ گاه نهایی نشد. مجلس یازدهم از سال گذشته این مهم را در دستور کار قرار داد و در نهایت این بحث تبدیل به قانون شد.

آن طور که محمدباقر قالیباف در فروردین ماه سال جاری اعلام کرد قانون رتبه بندی معلمان از نیمه دوم سال جاری در دستورکار دولت قرار خواهد گرفت. حال با توجه به ورود به نیمه دوم امسال سیاست گذار کلان به دنبال این است تا تکلیف محول شده را به انجام برساند. با تجه به اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزیر آموزش و پروش این مهم را باید تمام شده تلقی کرد هر چند که هماهنگی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در این ارتباط حرف اول را می زند.

کد خبر 459812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داروفه IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    پس چرا تا الان یک میلیون تومان واریز نشد لطقا اطلاع رسانی شود
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    از کی قراره این یک میییییییلیون تومان رو بریزند.شهریور که خبری نشد.خبری هم آمده بود که معلمها پولدار شدند .اگر با یک میلیون کسی تو ایران پولدار میشه بقیه رو پولدار کنید .آقای ......
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    4 0
    آقای میر کاظمی یا شما خیلی دروغگو هستی یا اون وزیر . ما معلما فقط یه بار کمک معیشتی دریافت کرده ایم ودریافتی ما از رتبه بندی هم 9 یا 10 ماهه است اونهم یک جا پرداخت شده و دو ماهه هم چیزی از رتبه بندی به قول جناب علی الحساب پرداخت نشده است به چرخ پیدا کن پرتغال فروش را
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    میشه یک کیسه برنج خودتون خسته نکنید