۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
سکه یک مرز مهم را از دست داد

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ۹ هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت و در محدوده ۱ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۷۰۰ تومانی قرار گرفت. نرخ سکه ۱۰۲ هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز ۱۴ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل ۰.۷۲ درصد بالا رفته و به مرز هزار و ۶۷۶ دلاری رسیده است. اما گروهی به این رشد قیمتی خوشبین نیستند و معتقدند با توجه به افزایش نرخ بهره، امکان کاهش قیمتی این فلزگرانبها امکان پذیر است. با این حال بازار سکه بیشتر به نرخ دلار توجه داشت و همین امر سبب شد تا قیمت انواع این فلزگرانبها کاهش پیدا کند.

دیدگاه تحلیلگران درباره نرخ سکه

به گزارش کاما پرس,هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل ۰.۶۲ درصد کم شده و به مرز ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته ۶۰ هزار تومان کم شده و در محدوده ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی قرار دارد. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز ۱۰ هزار تومان کم شده و با نرخ ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی معامله می‌شود.از دیدگاه تحلیلگران فنی، قیمت سکه با از دست دادن مرز حساس ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی، احتمالا کاهش بیشتر پیدا خواهد کرد. به باور این گروه، در صورتی که قیمت سکه پایین کانال ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی باقی بماند، امکان عقب نشینی آن تا مرز ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. امروز ارزش ذاتی سکه به مرز ۱۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان رسید. با توجه به قیمت معاملاتی این فلزگرانبها، حباب آن در محدوده ۱۳ درصدی قرار گرفت.

کد خبر 459704

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سقوط آزاد قیمت طلا/پایین ترین قیمت از زمان کرونا

    سقوط آزاد قیمت طلا/پایین ترین قیمت از زمان کرونا

    قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۳ درصد کاهش به ۱۶۴۳ دلار و ۹۴ سنت رسید.

  • کاهش ۲۰ درصدی قیمت طلای جهانی

    کاهش ۲۰ درصدی قیمت طلای جهانی

    قیمت طلا امروز جمعه ثابت بود زیرا دلار نزدیک به اوج اخیر خود باقی مانده بود، در حالی که احتمال افزایش شدیدتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا نیز بر تقاضای شمش‌های بدون بازده تاثیر گذاشت.

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از ماه صفر

    پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از ماه صفر

    به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با ریزش هرچند محدود قیمت هر اونس جهانی طلا و همچنین نواسنات و کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی در هفته‌ای که گذشت، قیمت سکه و طلا نیز مجدد به روندی کاهشی خود بازگشت؛ بگونه‌ای که نسبت به ابتدای هفته، هر قطعه سکه ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.

  • ین ژاپن سقوط کرد

    ین ژاپن سقوط کرد

    بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره را بسیار پایین نگه می‌دارد و قول حمایت از رشد اقتصادی می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =