قیمت های سرسام آور ملک در تهران را ببینید

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش صدای بورس، منطقه ۵ در شمال غربی تهران قرار دارد و از سمت شمال به دامنه‌ کوه‌های البرز، از سمت شرق به بزرگراه محمد علی جناح و از سمت جنوب به جاده مخصوص کرج منتهی می ‌شود. بیشترین ساخت و ساز در این منطقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و به بیشترین رشد خود رسید. این منطقه افراد بسیار زیادی را برای سکونت به خود جذب کرده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۵ تهران را دارید می‌توانید واحدی ۱۰۶ متری در پونک را که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر واحدی نوساز در پونک میخواهید می‌توانید واحدی ۹۰ متری و ۲ خوابه را به قیمت ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحدی ۱۷ ساله در شهرک‌آپادانا با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی معادل ۶ میلیارد تومان دارد.

واحدی ۱۱۰ متری در المهدی که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

می توانید واحدی ۱۱۵ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحدی ۲۰ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۵۱ متر و ۱ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

همچنین واحدی ۱۲۰ متری در اکباتان که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۶ میلیارد تومان دارد.

مسکن

به گزارش اقتصاد آنلاین ، توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبر 457606

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا قربون خدا برم که این همه نعمت داره برای ما محیا میکنه دمش گرم
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    شهرک اپادانا از قبل از انقلاب چخوری ۱۷ سال یاخته