دیدار مدیران ارشد بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان های خراسان رضوی و شمالی

​با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.

به گزارش صدای بورس،در این گردهمایی محمدرضا ادبی مشاور مدیر عامل ضمن بررسی پتانسیل های موجود در بخش صنعت و کشاورزی و معادن، بر حرکت روسای شعب برای شناسایی و جذب مشتریان ارزنده بخش های مختلف اقتصادی استان تاکید کرد.


ادبی افزود: بعد از ظرفیت سنجی دقیق اعتباری و صدور مصوبه در ارکان عالی اعتبارات، پیگیر اعطاء تسهیلات و تزریق منابع بانک به این بخش ها هستیم.

در ادامه جلسه مسعود مهردادفر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با اشاره به وضعیت صنعت در استان و هدایت منابع بانک به سمت تولید و اشتغال ملی، راهنمایی لازم را در جهت شناسایی و جذب مشتریان دارای ظرفیت و صورت های مالی شفاف ارائه کرد.

در این دیدار مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی با تشریح چشم اندازها و اهداف بانک گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده از سوی مدیران عالی بانک، در آینده نزدیک شاهد تسریع در اعطای تسهیلات به مشتریان خواهیم بود.

در ادامه حسین درویش ها مدیر امور اعتبارات ضمن بررسی عملکرد اعطاء تسهیلات استان خراسان رضوی و مقایسه با سایر استانها، برگزاری دوره های آموزشی بخش تعهدات (اعتبارات اسنادی داخلی – ضمانت نامه) حائز اهمیت بیان کرد.

محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها هدف از برگزاری این دیدار را ایجاد روابط نزدیک و صمیمی میان همکاران شاغل در صف و ستاد با مدیران ارشد بانک بیان کرد و گفت: امید است با استفاده از تجارب مدیران بتوانیم گامی موثر در رسیدن به اهداف تعیین شده برداریم و باعث درخشش نام ایران زمین در نظام اقتصادی کشور باشیم.

ابوالفتحی و حاجی زکی روسای ادارات آمار و اطلاعات اعتباری و اداره نظارت بر اعطای تسهیلات در این دیدار، با تحلیل نحوه اعطاء تسهیلات و تمرکز آن در ستاد استان، افزودند: برای اصلاح حدود اختیارات اجرایی در شعب گام های اساسی برداشته خواهد شد.

در پایان حسن رضا شمس آبادی مدیر شعب استان به بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد استان در بخش های مختلف منابع، مصارف، تعهدات و مطالبات پرداخت.

شایان ذکر است در این سفر از کارخانجات لوازم خانگی کلور (تولید کننده انواع یخچال و یخچال فریزر خانگی) واقع در شهرک صنعتی خیام نیشابور و بازدید ویدئویی از شرکت ایران شرق صورت گرفت و طی جلسه ای با جلالیان مدیرعامل شرکت به مسائلی از جمله ارائه خدمات اعتباری پرداخته شد و مقرر شد در راستای حمایت از صنایع داخلی مولد و با هدف رسیدن به خودکفائی حمایت های اعتباری در چارچوب ضوابط بانک از مجموعه به عمل آید.

روابط عمومی بانک ایران زمین

کد خبر 457454

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اثر خنثای تغییر دو تا سه درصدی نرخ بهره بین بانکی بر بازار پول و سرمایه

    اثر خنثای تغییر دو تا سه درصدی نرخ بهره بین بانکی بر بازار پول و سرمایه

    یک کارشناس اقتصادی عقیده دارند که برخی از بانک‌ها مصوبات بانک مرکزی را رعایت نمی‌کنند، کدام یک از مصوبات رعایت نمی‌شود؟

  • قیمت ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد

    قیمت ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد

    در حالی محمد باقر قالیباف بر اصرار مجلس برای بازگشت قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ تاکید دارد که دولت با کسری بودجه بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی امکان اجرای این مصوبه را نداشته و انجام آن به تشدید تورم دامن می زند

  • شرایط بیمه صندوق امانات بانک‌ها

    شرایط بیمه صندوق امانات بانک‌ها

    طبق اعلام بیمه مرکزی، شرایط بیمه صندوق امانات اجاره‌ای بانکها فراهم شده و در صورت توافق بانک و شرکت بیمه، مشتری می‌تواند صندوق خود را تا سقف مورد نظر بیمه کرده و در زمان حادثه به همان میزان خسارت دریافت کند.

  • دولت باید از بورس تامین مالی کند

    آخرین وضعیت تورم در کشور بررسی شد

    دولت باید از بورس تامین مالی کند

    اولین موضوعی که در بحث تورم مطرح می شود این است که ریشه ایجاد کننده تورم شناسایی و مشخص شود، تورم را اگر بر روی نمودار ساده اقتصاد کلان و خرد در نظر بگیریم...

  • چگونه با سهام بورسی وام بگیریم؟

    سهامداران بورسی می‌توانند به واسطه ضمانت سهام بورسی از سه بانک وام بگیرند. شرایط دریافت این وام به چه شکل است؟

  • ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    در گوشه شمال غربی عربستان سعودی، نه چندان دور از دهانه خلیج عقبه، تکه ای از بیابان عمدتا برهنه – محلی که ظاهرا قرار است شهر نئوم در آن بنا شود – قرار دارد. این شهر احتمالی قرار است گامی جسورانه به سوی آینده و نمایشی از تلاش پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد خود به دور از نفت باشد. تصاویری که از این شهر بیان می شود شامل ربات هایی است که کارهای پستی انجام می دهند، سواحل پوشیده از سنگ مرمر خرد شده و ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین که یک ماه مصنوعی را شکل می دهند.

  • توضیحات جدید برای مالیات کارت به کارت

    توضیحات جدید برای مالیات کارت به کارت

    معاون سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: به صراحت اعلام می‌کنم که پس از یک سال که برای صنوف برگه تشخیص مالیات صادر شد، متوجه خواهند شد که واریز وجه از طریق دستگاه‌های پوز یا از طریق کارت به کارت تفاوتی در میزان مالیات آنها نخواهد داشت و رویه خود را اصلاح می‌کنند و دستگاه‌های پوز را از کشوی خود بیرون می‌آورند.

  • تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تسریع در سیستم پرداخت ها، کاهش هزینه های جانبی خدمات رسانی و جلوگیری از بروز برخی جرایم از مزایای تجمیع کارت های بانکی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =