وام مسکن نخبگان ۶۰۰ میلیون تومان شد

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سید محسن فاضلیان اظهار کرد:‌ باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: مطابق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، برای حمایت بیشتر از فرآیند خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، مدت بازپرداخت تسهیلات نیز ۲۰ سال تعیین شود.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت و بر همین اساس در سیاست های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می‌شود، این مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.


بیشتر بخوانید: بانک ها به نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی دهند


وی اضافه کرد:‌با همین رویکرد و به منظور تشویق بیشتر انبوه سازان برای ساخت مسکن با فناوری های نوین، میزان تسهیلات برای این متقاضیان نیز در سال جاری به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بود.

به گزارش تسنیم - فاضلیان تصریح کرد: به طور حتم با ورود شرکت های دانش بنیان به صنایع مرتبط با صنعت استراتژیک مسکن و ساختمان می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال، افزایش امنیت ساختمان‌های کشور، کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری را شاهد باشیم.

کد خبر 457449

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد

    قیمت ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد

    در حالی محمد باقر قالیباف بر اصرار مجلس برای بازگشت قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ تاکید دارد که دولت با کسری بودجه بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی امکان اجرای این مصوبه را نداشته و انجام آن به تشدید تورم دامن می زند

  • دستمزد کارگران افزایش می‌یابد؟

    دستمزد کارگران افزایش می‌یابد؟

    در تیر و مرداد امسال مرکز آمار ایران برای حقوق بگیران اخبار امیدوارکننده‌ای نداشت. در گزارش‌های این سازمان نرخ تورم نقطه‌ای هر ماه بالای ۵۰ درصد بود، درحالی که غایت افزایش دستمزد کارگران رقم ثابت ۳۸ درصد برای تمام ماه‌های سال ۱۴۰۱ است.

  • اثر خنثای تغییر دو تا سه درصدی نرخ بهره بین بانکی بر بازار پول و سرمایه

    اثر خنثای تغییر دو تا سه درصدی نرخ بهره بین بانکی بر بازار پول و سرمایه

    یک کارشناس اقتصادی عقیده دارند که برخی از بانک‌ها مصوبات بانک مرکزی را رعایت نمی‌کنند، کدام یک از مصوبات رعایت نمی‌شود؟

  • جزییات اجرای اعتبارسنجی وام‌های بانکی

    جزییات اجرای اعتبارسنجی وام‌های بانکی

    معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: بانک‌ها برای تسهیلات موظف به ارائه گزارش اعتبارسنجی هستند و امکان دستکاری در آن وجود ندارد، زیرا تسهیلات در سامانه بانک مرکزی ثبت می‌شود.

  • چگونه با سهام بورسی وام بگیریم؟

    سهامداران بورسی می‌توانند به واسطه ضمانت سهام بورسی از سه بانک وام بگیرند. شرایط دریافت این وام به چه شکل است؟

  • واهمه خریدار و فروشنده مسکن بعد از توافق برجام

    واهمه خریدار و فروشنده مسکن بعد از توافق برجام

    طی چند روز اخیر همزمان با اخبار رسمی پیرامون توافق احتمالی بازار مسکن نیز واکنش نشان داد.

  • ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    در گوشه شمال غربی عربستان سعودی، نه چندان دور از دهانه خلیج عقبه، تکه ای از بیابان عمدتا برهنه – محلی که ظاهرا قرار است شهر نئوم در آن بنا شود – قرار دارد. این شهر احتمالی قرار است گامی جسورانه به سوی آینده و نمایشی از تلاش پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد خود به دور از نفت باشد. تصاویری که از این شهر بیان می شود شامل ربات هایی است که کارهای پستی انجام می دهند، سواحل پوشیده از سنگ مرمر خرد شده و ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین که یک ماه مصنوعی را شکل می دهند.

  • ماراتن مسکن در۳۱ استان

    ماراتن مسکن در۳۱ استان

     آمار به‌روزرسانی شده درباره فاصله درآمدی خانوارها با کلید خانه، نشان‌دهنده کاهش مدت زمان انتظار خانه‌اولی‌ها برای خرید مسکن در سال۱۴۰۰ است.

  • قدرت خرید وام مسکن آب رفت

    قدرت خرید وام مسکن آب رفت

    قرار بود با افزایش سقف وام مسکن، قدرت خرید مردم در بازار مسکن افزایش یابد اما اکنون با وام ۴۸۰ میلیون تومانی تنها می‌توان ۷.۸ مترمربع مسکن را خریداری کرد.

  • توضیحات جدید برای مالیات کارت به کارت

    توضیحات جدید برای مالیات کارت به کارت

    معاون سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: به صراحت اعلام می‌کنم که پس از یک سال که برای صنوف برگه تشخیص مالیات صادر شد، متوجه خواهند شد که واریز وجه از طریق دستگاه‌های پوز یا از طریق کارت به کارت تفاوتی در میزان مالیات آنها نخواهد داشت و رویه خود را اصلاح می‌کنند و دستگاه‌های پوز را از کشوی خود بیرون می‌آورند.

  • جولان نقدینگی در بازار مسکن

    جولان نقدینگی در بازار مسکن

    آمارها گویای این است که نقدینگی کمتر به سمت بازار ارز، طلا و کریپتو و بیشتر به سمت بازار گران مسکن که درآینده گران‌تر هم می‌شود، حرکت کرده است.

  • بخش مسکن و اجاره را آب برده رستم قاسمی را خواب

    بخش مسکن و اجاره را آب برده رستم قاسمی را خواب

    در حالی یکسال از ابلاغ دستورالعمل احداث مسکن به بانک‌ها سپری می‌شود که هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ گزارشی از حجم آورده متقاضیان و پرونده تکمیلی مشارکت در ساخت آنها ارائه نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =