تست بینایی ! می توانید در ۱۰ ثانیه ۹ چهره را بیابید؟

در این تصویر ۹ چهره وجود دارد. جالب است بدانید فقط یک درصد افراد می‌توانند آن را در پیدا کنند.

صدای بورس-مهراز حبیبی: در این تست خطای دید ، ۹ چهره پنهان در درختان جاسازی شده است. گزارش‌‎ها ادعا می‌کند که فقط ۱درصد از کسانی که سعی در یافتن چهره های پنهان دارند، می توانند همه آنها را ردیابی کنند.

تست بینایی ! می توانید در ۱۰ ثانیه ۹ چهره را بیابید؟

سطح دشواری خطای دید بر اساس عناصر تصویر است. تصویر دارای درختان، شاخه ها و گیاهان و جانوران چیزی است که به نظر می رسد یک جنگل است. شاخه ها و ساقه های درختان به شکلی هنرمندانه کشیده شده اند تا شکل صورت ها را تشکیل دهند.

اگر دقت کنید، خمیدگی های درختان، پیشانی و بینی چند صورت را تشکیل می دهند. حتی بوته های زیر درختان شبیه موهای چند چهره است.

برای پیدا کردن چهره ها، باید نحوه دیدن تصویر را تغییر دهید. در حالی که در یک نقطه شما باید تصویر را به عنوان یک کل ببینید، در نقاط دیگر باید روی قسمت های خاصی از تصویر تمرکز کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، شاخه های درختان ساختارهای اسکلتی صورت را تشکیل می دهند. این بزرگترین سرنخ در حل این خطای دید است. شاخه ها را دنبال کنید تا ساختاری که در حال شکل گیری هستند را ببینید. به عنوان مثال بزرگترین چهره در سمت چپ تصویر توسط شاخه های ظریف و برگ های دو درخت مختلف تشکیل شده است. در حالی که برگ های یک درخت ساقه های صورت را تشکیل می دهند، برگ های درخت دیگری مو را تشکیل می دهند. شاخه ها چشم ها، ابروها، لب ها و بینی صورت را تشکیل می دهند.

۱. دو چهره بزرگتر

این دو چهره برای هر کسی که تصویر را ببیند برای اولین بار ظاهر می شود.

۲. چهره های در تنگنا

این صورت بلند بین دو تنه درخت قرار گرفته است.

۳. آنهایی که زیر درخت هستند

به اطراف بوته ها نگاه کنید، دو چهره خواهید دید.

۴. آنهایی که در لبه ها هستند

این دو چهره در انتهای تصویر قرار دارند.

۵.وارونه

این چهره تنها در تصویر است که وارونه است.

۶- پیرمرد

نکات مهم قابل توجه

هر بار که برای حل یک خطای دید می نشینید، باید به چند نکته توجه کنید:

به مکان های غیر آشکار در تصویر نگاه کنید، دید را تغییر دهید (این ترفندی برای حل هر خطای دید است؛ این توهمات ذهن شما را فریب می دهند تا باور کنید. چیزی غیر از آنچه در مقابل چشمان شماست).

کد خبر 457376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =