بازنشستگانی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه دارند، حقوق دریافت می‌کنند

نمایندگان مجلس مقرر کردند، فرد بیمه شده بازنشسته بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال باشد می تواند با پرداخت کسری ماه‌ها و یا سنوات تا ۱۰ سال به نرخ روز از مزایای حقوق و یا مستمری بازنشستگی استفاده نمایند.

به گزارش صدای بورس،نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده ۶ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی، موافقت کردند .

به گزارش ایرنا، براساس آن در صورتی که سابقه پرداخت حق بیمه فرد بازنشسته بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال باشد، بیمه شده می تواند با پرداخت کسری ماه‌ها و یا سنوات تا ۱۰ سال به نرخ روز از مزایای حقوق و یا مستمری بازنشستگی استفاده کنند.

کد خبر 457365

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا‌فهمیده IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام‌من‌ده‌سال‌سابقه‌بیمه‌درنیروهها‌مسلح‌داشتهام‌ایا‌شامل‌حال‌منهم‌میشود
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    ممنون ازشما
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    همینها که 30 سال سابقه و حق بیمه دادن را هنوز ندادید
  • مصطفی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    مشخص نیست در سازمان تامین اجتماعی چه میگذرد؟!! که اینقدر پراکنده گوئی می‌کنند ، بعد از باطل کردن ده درصدی از سوی نمایندگان و ابلاع رئیس مجلس به دولت و مس از دستور اکید ریاست جمهوری که مصوبه سی و هشت درصدی به تصویب و اعمال شود ، هر لحظه سخنان نومید کننده جهت اعمال مصوبه از مسئولین چه در وزارتخانه و چه در سازمان تامین اجتماعی، می‌شنویم، گویا تصمیم به اجرایی شدن مصوبه سی و هشت درصدی نیست . مشخص نیست چه دسته گلی به آب داده شده که هر کدام از آقایان پراکنده گوئی می‌کنند، چه بسا سود کلانی می‌بردند که اگر مصوبه را اجرایی کنند منافعشان به خطر می افتد . وگرنه چه دلیلی دارد هر چه که می‌شنویم همه اش پرت و پلا گفتن و مانع تراشیدن و اینقدر زمان بطول انجامد . اگر راست می‌گویند واقعیت را به مردم بگویند لذا بطور قطع و یقین یک فساد کلانی در سازمان وجود داشت ، حالا که می‌خواهند مصوبه را اجرایی کنند فسادگران دستشان از منابع مالی بطور خودکار قطع خواهد شد . و آقای رئیس جمهور باید یک گروه جدا گانه برای تحقیق و تفحص و بازرسی به سازمان تامین اجتماعی و در وزارت خانه کاراعزام نمایند . وگرنه مشکلی حل نخواهد شد
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    ماکه سی سال بیمه رد کردیم حقوقمان را نمیدن وای به حال اینها که با ده سال بازنشسته میشن