گواهینامه حرفه‌ای بازار دانشگاه علوم پزشکی کرمان

رضا شجاعی پور، مسئول مرکز آزمون منطقه ۸ آمایشی کشور در خصوص گواهینامه حرفه‌ای بازار دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از سال ۹۳ با سیاست‌هایی که وزارت متبوع ما داشت مراکز آزمون الکترونیک راه اندازی ش شد و سپس توسعه پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس-هم از نظر کمی با افزایش ظرفیت و نیز از نظر کیفی با نرم افزارهای بهتر امکان برگزاری آزمون‌های الکترونیک در اشکال مختلف برای ۴۰۰ داوطلب به طور همزمان وجود دارد.وی افزود:یکی از قابلیت‌های مرکز کرمان تعداد زیاد برگزاری این آزمون‌ها برای دانشجویان و ذینفعان، آزمون‌های ضمن خدمت برای کارکنان، ازمون‌هایی برای تعییین سطح علمی اساتید دانشگاه و نیز سازمان‌های خارج از دانشگاه برگزار شده است.

شجاعی پور بیان کرد: طبق آمار می‌توانم بگویم تاکنون ۴۵۰ هزار نفر در این سال‌ها در این آزمون‌ها شرکت کردند و از نتیجه آن راضی بودند.

مسئول مرکز آزمون منطقه ۸ آمایشی کشور درباره تطبیق بسترهای آموزشی با استانداردهای سازمان سنجش ادامه داد: راه اندازی این مراکز تابع سیاست‌ها و کارهای کارشناسی که در مرکز سنجش وزارت بهداشت انجام شده، صورت می گیرد. استانداردها تدوین و ابلاغ شده و مطابق با آن این مراکز از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و تربیت نیروی انسانی متخصص برگزارکننده آزمون راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده داوطلبان آزمون داخلی وزارت بهداشت مربوط به دانشجویان خود دانشگاه‌ و یا دانشگاه‌های همجوار است. این اطلاع رسانی‌ها معمولا از طریق سیستم‌های آموزشی صورت می‌گیرد.

مسئول مرکز آزمون منطقه ۸ آمایشی کشور عنوان کرد: امروز در جمع مدیران شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس هستیم و افتخار این را داریم که اولین آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه را انجام می‌دهیم.

شجاعی پور درخصوص شهرهای استان کرمان برای آزمون گفت: در تقسیمات وزارت بهداشت منطقه ۸ شامل استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان است. مرکزیت این منطقه با دانشگاه کرمان و دانشگاه‌های تابعه زابل، زاهدان، رفسنجان، بم، جیرفت ایرانشهر و سیرجان است.

کد خبر 457317

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پرمصرف ها جور هزینه های برق را می کشند

    پرمصرف ها جور هزینه های برق را می کشند

    تغییر نظام تعرفه گذاری برق در سال جاری یکی از رکن های مهم تامین برق پایدار در تابستان سال ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.

  • افزایش پرداخت وام‌های خرد دستاورد نیست

    افزایش پرداخت وام‌های خرد دستاورد نیست

    یک کارشناس اقتصادی بررسی می‌کند که آیا افزایش پرداخت وام‌های خرد، دستاورد دولت سیزدهم محسوب می‌شود یا می‌تواند عواقب مخربی داشته باشد؟

  • سهم بیش از ۸۹ درصدی شرکت‌های داخلی از بودجه خرید فولاد مبارکه

    در راستای حمایت حداکثری از صنایع کوچک و سازندگان داخلی صورت گرفته است؛

    سهم بیش از ۸۹ درصدی شرکت‌های داخلی از بودجه خرید فولاد مبارکه

    در حال حاضر حدود ۳ هزار تأمین‌کننده کالا و خدمات در زنجیره تأمین فولاد مبارکه فعال هستند و محصولات تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی به‌صورت مستقیم ۱۰۰۰ کارخانه و کارگاه و به‌صورت غیرمستقیم بالغ‌بر ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه را تغذیه می‌کند. این در حالی است که در راستای سیاست‌های مدیریت ارشد سازمان، طی سال‌های متمادی نسبت به حمایت حداکثری از صنایع کوچک، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ قطعه یدکی و یا تجهیز برای اولین بار توسط شرکت‌های توانمند داخلی یا دانش‌بنیان بومی‌سازی و ساخت داخل شده است.

  • سیل قیمت اوزون برون را بالا برد

    سیل قیمت اوزون برون را بالا برد

    سیل حدود سه هزار تن ماهی را تلف کرد. حال بیم آن می‌رود که قیمت ماهی مجدد در آستانه گرانی قرار بگیرد؛ چرا که هر کمبودی در بازار به منزله گرانی است. این در حالی است که چندی پیش یک مقام صنفی از افزایش قیمت ماهی در مهر یا آبان ماه سال جاری خبر داد.

  • خروج ۱۲.۲ همت پول حقیقی از بورس در ۳۵ روز

    خروج ۱۲.۲ همت پول حقیقی از بورس در ۳۵ روز

    به باور بسیاری از کارشناسان دلیل فرار سهامداران بورسی از بازار سهام، سیاست‌های نادرستی بوده که دولت رئیسی در قبال بورس اجرا می‌کند.

  • «تشکیل وزارت بازرگانی» پخته نیست

    «تشکیل وزارت بازرگانی» پخته نیست

    ​​​​​​​نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: موضوع تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی هنوز پختگی لازم را ندارد و باید حداقل روی این موضوع دو یا سه سال کار کارشناسی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =