تداوم روند صعودی درآمد «سپ»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در تیر ماه بهتر عمل کرد و توانست مبلغ ۳,۷۳۷,۷۷۷ میلیون ریال درآمد شناسایی کند...

به گزارش صدای بورس شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در تیر ماه بهتر عمل کرد و توانست مبلغ ۳,۷۳۷,۷۷۷ میلیون ریال درآمد شناسایی کند که عمده آن از درآمد پین و اعتبار فروخته شده درگاه‌ها و درآمد حاصل از ارائه خدمات کارتخوان حاصل شده است.


این شرکت در خردادماه مبلغ ۳,۵۴۶,۴۷۸ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود که نسبت به اردیبهشت ماه عملکرد بهتری داشت. «سپ» در سه ماه اخیر روند صعودی در کسب درآمد داشته است. شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش سال مالی منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۱ را با روند رو به رشدی آغاز کرده و عملکرد فصلی آن نیز نشان می‌دهد در بهار سال جاری بهتر از زمستان عمل کرده است. بررسی درآمد فصلی شرکت نشان می‌دهد، در سه ماه نخست از سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۱ به طور میانگین ماهانه ۲،۹۹۲،۲۹۱ میلیون ریال درآمد داشته است و در سه ماه دوم از سال مالی، یعنی بهار ۱۴۰۱ به طور میانگین به مبلغ ۳،۲۰۱،۶۹۲ میلیون ریال درآمد ماهانه رسیده است.
عمده درآمد شرکت از درآمد پین و اعتبار فروخته شده درگاه‌ها و درآمد حاصل از خدمات کارتخوان است که هر دو در ۷ ماه نخست از سال مالی منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۱ با رشد همراه شده است. «سپ» در ۷ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۱ مبلغ ۷,۷۰۲,۵۲۹ میلیون ریال از خدمات کارتخوان و مبلغ ۱۴,۰۶۶,۷۲۵ میلیون ریال از پین و اعتبار فروخته شده، درآمد شناسایی کرده است. این در حالی است که درآمد شناسایی شده از خدمات کارتخوان در ۷ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۰ مبلغ ۶,۱۳۱,۲۷۷ میلیون ریال و درآمد حاصل از پین و اعتبار فروخته شده بالغ بر ۱۰,۸۱۵,۶۵۵ میلیون ریال ثبت شده است.
درآمد شناسایی شده در فروردین ۱۴۰۱ مبلغ ۳,۱۳۴,۲۳۹ میلیون ریال است و درآمد شرکت در اردیبهشت مبلغ ۲,۹۲۴,۳۶۱ میلیون ریال و در خرداد ماه مبلغ ۳,۵۴۶,۴۷۸ میلیون ریال ثبت شده است. درآمد «سپ» در تیر بیشترین رقم نسبت به سه ماه قبل خود بوده و به ۳,۷۳۷,۷۷۷ میلیون ریال رسیده است.
روند درآمدی شرکت تقریبا ثابت و با شیب ملایم صعودی است. این شرکت در خرداد مبلغ ۱,۲۹۴,۸۱۲ میلیون ریال درآمد حاصل از خدمات کارتخوان و مبلغ ۲,۱۷۷,۶۴۷ میلیون ریال از درآمد پین و اعتبار فروخته کسب کرده است در حالی که «سپ» در نخستین ماه از فصل تابستان مبلغ ۱,۱۸۱,۲۱۷ میلیون ریال از خدمات کارتخوان و مبلغ ۲,۴۵۵,۹۶۸ میلیون ریال از درآمد پین و اعتبار داده‌ها کسب درآمد کرده است که نسبت به خرداد ماه درآمد خدمات کارتخوان اندکی کمتر و درآمد پین و اعتبار فروخته شده درگاه‌ها اندکی افزایش داشته است. کل درآمد شناسایی شده «سپ» در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۳۱,۸۲۹,۹۴۴ میلیون ریال بوده که در ۷ ماه نخست سال مالی جاری توانسته ۷۰ درصد آن را پوشش دهد.

کد خبر 457255

اخبار مرتبط

  • گردهمایی ۲۰۰ بنگاه اقتصادی در کیش اینوکس ۲۰۲۲

    گردهمایی ۲۰۰ بنگاه اقتصادی در کیش اینوکس ۲۰۲۲

    کیش اینوکس ۲۰۲۲ با چشم اندازی بر شرکت های دانش بنیان و فین تک ها از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مهرماه در جزیره کیش برگزار می شود.

  • مجوز فعالیت سه سکوی کرادفاندینگ در فرابورس تمدید شد

    مجوز فعالیت سه سکوی کرادفاندینگ در فرابورس تمدید شد

    مدیر نهادهای مالی فرابورس ایران با اعلام این خبر که در چهارماهه اخیر، دو سکوی جدید با نام‌های «هم‌آشنا» و «تامین سرمایه امین»، موفق به دریافت مجوز فعالیت تامین مالی جمعی شدند، گفت: همچنین سه سکوی «کارن‌کراد»، «هم‌آفرین» و «دونگی» نیز که پیش از این در حال فعالیت کرادفاندینگ بودند، مجوز تمدید فعالیت خود را در این حوزه اخذ کردند.

  • هندوانه‌فروشان کارت‌خوان دارند اما برخی پزشکان نه

    هندوانه‌فروشان کارت‌خوان دارند اما برخی پزشکان نه

    با وجود آنکه در قانون کشور پرداخت مالیات از سوی پزشکان یک تکلیف اعلام شده است اما برخی پزشکان با عدم ارائه دستگاه کارتخوان ضمن دور زدن قانون و فرار مالیاتی، بیماران را به مشقت و سختی می‌اندازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =