واتس ‌آپ و تغییرات جدید برای اندرویدی ها

واتس آپ یکپارچه خواهد شد و کاربران به ترفندهایی جدید برای بهبود تجربه استفاده خود، دسترسی پیدا خواهند کرد.

صدای بورس - مهراز حبیبی ؛ واتس ‌آپ در حال توسعه یک چت رسمی ادغام شده برای دستگاه‌های اندرویدی است که از طریق آن قصد دارد کاربران خود را از راه اندازی ویژگی‌های جدید سرویس آگاه کند.

این شبکه اجتماعی تاکنون تمامی اخبار خود را از طریق کانال‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ رسمی خود در میان گذاشته است. با این حال، واتس ‌آپ قرار است با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان (مثل تلگرام) راه جدید ارتباطی را ایجاد کند. واتس ‌آپ این نوآوری را در آپدیت جدید ۲.۲۲.۱۷.۱۰ اندروید از طریق برنامه بتا با به روز رسانی در گوگل پلی عرضه خواهد کرد.

از این نظر، واتس‌ آپ قصد دارد ویژگی‌های جدید خود را در اپلیکیشن جدیدش، از طریق یک کانال رسمی جدید اعلام کند که در آن کاربران می‌توانند به نکات و ترفندهایی برای بهبود تجربه‌های خود دسترسی داشته باشند. در این بخش، علاقه‌مندان می‌توانند به اطلاعات مربوط به حریم خصوصی داده‌ها و اطلاعات شخصی خود و همچنین امنیت ارائه شده توسط این سرویس دسترسی داشته باشند.

این پرتال تاکید می‌کند که چت رسمی واتس ‌آپ فقط خواندنی خواهد بود و به کاربر اجازه پاسخگویی به ارتباطات خود را نخواهد داد. واتس ‌آپ همچنین اجازه می‌دهد تا در صورتی که کاربر بخواهد پیام های خود را دریافت نکند، این کانال ارتباطی رسمی مسدود شود. این قابلیت جدید هنوز در مرحله توسعه است و مشخص نیست چه زمانی به کل پایگاه کاربر خود خواهد رسید.

کد خبر 456909

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 0
    ازاطلاع رسانی شما ممنونم