۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
پکرمان  وارد فاز اصلاح قیمتی شد

گزارشی از بررسی وضعیت نماد پکرمان را در این تحلیل می خوانید.

به گزارش صدای بورس، گروه صنعتی بارز با واکنش به محدوده مقاومتی در ۱،۷۴۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شد.

بر اساس تحلیل تکنیکال سهم پکرمان بعد از رشد قیمتی که داشته با واکنش به محدوده مقاومتی در ۱،۷۴۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شده است. در حال حاضر قیمت به محدوده حمایتی ۱،۲۴۰ تومان نزدیک شده و از قدرت فروشندگان در سهم کاسته شده است. انتظار می‌رود قیمت به این محدوده حمایتی واکنش مثبت نشان دهد و نزول قیمتی سهم خاتمه یابد. برای برقراری مجدد روند صعودی، نیاز به تثبیت قیمت بالای ۱،۴۴۰ تومان است. اهداف قیمتی برای سهم در ۱،۷۴۰ و ۲،۱۳۰ تومان قرار دارند. باتوجه به عدم اطمینان از خاتمه روند اصلاحی سهم، ورود به سهم می‌تواند پرریسک باشد.

بر اساس تحلیل بنیادی گروه صنعتی بارز ؛پکرمان بیش ترین سهم از بازار تایر داخلی را در اختیار دارد. مطابق گزارشات ۳ماهه، درآمدهای عملیاتی افزایش ۲۳٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اما به دلیل رشد هزینه‌ها ناشی از افزایش ۳۵٪ نرخ مواد اولیه مصرفی، افزایش دستمزد و هزینه‌های سربار ناشی از تورم و همچنین عدم دریافت افزایش نرخ فروش برای محصولات تولیدی، شرکت نتوانسته به سودآوری برسد و به ازای هر سهم زیان (۵۴۰) ریالی محقق شده است. شرکت در حال رایزنی با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان برای دریافت افزایش نرخ است. تحقق این امر موجب بهبود فاکتورهای بنیادی سهم خواهد شد.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 456553

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کدام استان‌ها بیشترین تورم را در تیر ماه داشتند؟

    کدام استان‌ها بیشترین تورم را در تیر ماه داشتند؟

    در تیرماه ۱۴۰۱ استان‌های سیستان و بلوچستان و همدان کمترین نرخ تورم شهری و روستایی را داشتند. سه استان کهگیلویه و بویراحمد و مازندران و قزوین دارای بیشترین تورم روستایی و شهری بودند. استان تهران از این نظر در جایگاه پنجم تا ششم قرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =