تذکر نماینده مجلس به وزیر کشاورزی ؛فوری به داد کشاورزان برسید

نماینده شیراز و زرقان از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا در قالب یک لایحه، به کشاورزان و تولید کنندگان خسارت دیده مساعدت شود.

به گزارش صدای بورس، ابراهیم عزیزی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به حوادث غیر مترقبه، بیماری کرونا، خشکسالی های اخیر و... کشاورزان و تولید کنندگان خرد نیازمند مساعدت فوری هستند.

او افزود: متاسفانه بندهای قانونی اجراشده طی سال های گذشته همه بدهکاران خرد را به دلیل اعمال محدودیت های مختلف از جمله سررسید بدهی، نوع منابع تأمین اعتبار و... مشمول ندانسته و امکان استفاده از این تسهیلات برای آنها فراهم نشده است.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلایل مذکور این کشاورزان دارای بدهی معوق نزد شعب بانک کشاورزی هستند و به دلیل عدم تمکن مالی قادر به بازپرداخت بدهی خود نمی باشند ضمن اینکه منابع بانک نیز بلوکه مانده است.


بیشتر بخوانید: صادرات ۳۰ میلیون تن گندم روسیه طی یک سال اخیر


به گزارش ایلنا و به نقل از به نقل از دفتر نماینده شیراز در مجلس،عزیزی خاطرنشان کرد: به همین منظور با مشورت مسوولان ذی ربط به وزیر جهاد در قالب یک تذکر پیشنهاد شد تا سود و جرائم بدهکاران آسیب دیده از عوامل قهری، شرایط تحریمی و کرونایی در بخش کشاورزی دارای بدهی با سررسید از ابتدای سال ۱۳۹۱ تا پایان سال ۱۴۰۱ مشروط به اینکه اصل بدهی خود را تسویه نقدی نمایند، مورد بخشودگی قرار گیرد.

کد خبر 456432

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شیراز در تیرماه عالی بود

    شیراز در تیرماه عالی بود

    گزارش عملکرد فروش و صادرات اوره شیراز در تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

  • قیمت مصوب ۵ محصول لبنی گران شد + سند

    قیمت مصوب ۵ محصول لبنی گران شد + سند

    قیمت مصوب ۵ محصول لبنی مورد توافق تولید کنندگان و اصناف قرار گرفت.

  • نفت؛ ویژگی مشترک اقتصاد ایران و قزاقستان

    نفت؛ ویژگی مشترک اقتصاد ایران و قزاقستان

    برخی از کارشناسان معتقدند که دولت آقای روحانی برخلاف استراتژی حال کشور، مهمترین توان و منابع دیپلماتیک کشور را برای توسعه روابط با کشورهای اروپایی و به سرانجام رساندن برجام به‌کار گرفتند که در نهایت به استراتژی حال کشور، نتیجه را باختند؛ اما در حال حاضر به نظر می رسد، دولت آیت الله رئیسی با درک اهمیت استراتژیک همسایگان ایران، قدم در مسیر روابط بیشتر با این همسایگان نهاده، که آرزو این است تا آورده‌های بسیار خوبی نصیب کشور کند.

  • هشدار مجلس به رئیس جمهور برای افزایش حقوق بازنشستگان

    هشدار مجلس به رئیس جمهور برای افزایش حقوق بازنشستگان

    نماینده مردم ساوه ضمن تشکر از قالیباف برای رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: رئیس جمهور باید هر چه سریعتر دستور لازم برای افزایش حقوق متناسب بازنشستگان را بدهد.

  • حسین خزلی مدیرعامل کارگزاری بانک آینده شد

    حسین خزلی مدیرعامل کارگزاری بانک آینده شد

    حسین خزلی از چهره های خوش نام بازار سرمایه به سمت مدیرعاملی کارگزاری بانک آینده منصوب شد. 

  • چرا تایر گران شد؟

    چرا تایر گران شد؟

    رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت تایر ایران با اشاره به زیان‌ده شدن صنعت تایر در سال جاری و با بیان اینکه فعالان این صنعت مخالف قیمت‌گذاری نیستند، تصریح کرد: خواسته ما این است که قیمت گذاری تایر کارشناسی، منطقی، منطبق بر واقعیت‌ها و بر اساس قیمت های روز مواد اولیه باشد.

  • قیمت جهانی غلات کاهش یافت

    قیمت جهانی غلات کاهش یافت

    ​​​​​​​ قیمت گندم و ذرت پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اولین کشتی غلات اوکراین به مقصد خود رسید و انتظارات برای کاهش محدودیت‌ها بر صادرات محصولات کشاورزی روسیه، کاهش یافت.

  •  افزایش «تقلب» در بازار برنج

     افزایش «تقلب» در بازار برنج

    گرانی قیمت برنج و شکستن رکورد کیلویی ۱۸۵‌هزارتومان این روزها بسیاری از سودجویان را بر آن داشته تا با اختلاط محصول ایرانی با خارجی از این کیسه‌های برنج جیبی برای خود بدوزند.

  • جبران خسارت کشاورزان در مناطق سیل‌زده

    جبران خسارت کشاورزان در مناطق سیل‌زده

    وزیر جهاد کشاورزی دستور بسیج تمامی امکانات وزارت جهاد کشاورزی برای جبران خسارات کشاورزان و مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده و آسیب دیده را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =