۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
بازگشت دبالک به روند صعودی

گزارش تحلیلی از نماد معاملاتی دبالک و نحوه ورود به مدار صعودی منتشر شد. اهداف قیمتی و پیش بینی این سهم را در این گزارش بخوانید.

به گزارش صدای بورس، سهم مواد اولیه دارویی البرز بالک بعد از واکنش مثبت به سطح حمایتی ۷۲۰ تومان مجدداً به روند صعودی بازگشت.

مواد اولیه دارویی البرز بالک با نماد معاملاتی دبالک در فرابورس فعالیت دارد.

براساس تحلیل تکنیکال شرکت؛ سهم دبالک بعد از دستیابی به هدف قیمتی ۱،۰۸۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شده بود. سهم بعد از واکنش مثبت به سطح حمایتی ۷۲۰ تومان مجدداً به روند صعودی بازگشته است. اهداف قیمتی برای سهم در ۱،۰۸۰ و ۱،۳۳۰ تومان قرار دارند. رعایت حدضرر در ۷۲۰ تومان توصیه می‌ شود.

براساس تحلیل بنیادی ؛ شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک (دبالک)، جزء ۳ شرکت برتر تولیدکننده مواد اولیه دارویی است. باتوجه به عدم تخصیص ارز ۴،۲۰۰ تومان و افزایش بهای تمام‌شده، افزایش نرخ بیش از ۱۰٪ برای محصولات دریافت شده است.

مطابق گزارشات ۳ماهه، درآمدهای عملیاتی و سود خالص شرکت به ترتیب افزایش ۸٪ و ۳۴٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و شرکت توانسته به ازای هر سهم سود ۲۶۳ ریالی بسازد. شرکت برای تامین مالی طرح‌ها توسعه و اصلاح ساختار مالی برنامه افزایش سرمایه ۱۰۸٪ از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران دارد که مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ برگزار خواهد شد.

باتوجه به بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای در اواخر سال جاری انتظار رشد سودآوری برای شرکت وجود دارد.

منبع:کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 455793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =