۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
ریسک خرید دسانکو چقدر است؟

تحلیلی از وضعیت نماد دسانکو را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، داروسازی سبحان انکولوژی به سطح حمایتی ۸۳۰ تومان واکنش مثبت نشان داد.

داروسازی سبحان انکولوژی با نماد معاملاتی دسانکو در فرابورس فعالیت دارد.

براساس تحلیل تکنیکال؛ سهم دسانکو در روند نزولی قرار دارد. سهم بعد از نزول قیمتی که داشته، به سطح حمایتی ۸۳۰ تومان واکنش مثبت نشان داده است. در صورتی که سهم بتواند بالای ۹۲۰ تومان تثبیت شود، خط روند نزولی کوتاه‌مدت سهم شکسته خواهد شد و سهم می‌تواند با گذر از سطح مقاومتی ۹۶۰ تومان، به سمت اهداف قیمتی ۱،۰۷۰ و ۱،۲۰۰ تومان حرکت کند.

حدضرر در ۸۳۰ تومان واقع شده است. باتوجه به عدم اطمینان از خاتمه روند نزولی، تنها افراد ریسک پذیر می‌ توانند با قبول ریسک، در صورت تثبیت قیمت بالای ۹۶۰ تومان و مدنظر قرار دادن حدضرر ذکر شده به سهم ورود کند.

براساس تحلیل بنیادی؛ شرکت داروسازی سبحان انکولوژی (دسانکو)، به تازگی پروانه ثبت ساخت ۵ دوز دارویی جدید دریافت کرده و برنده مناقصه بین‌المللی صادرات دارو به کشور عراق شده است. باتوجه به بدهی‌های بالا، جهت اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی برنامه افزایش سرمایه ۲۲.۸٪ از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران در دستور کار شرکت قرار گرفته که این امر به تایید بازرس قانونی رسیده و منتظر صدور مجوز از سازمان بورس می‌باشد.

هرچند در گزارشات ۳ماهه شاهد کاهش سود خالص شرکت بودیم اما با افزایش نرخ ۲۰٪ که شرکت به تازگی برای محصولات خود دریافت نموده می‌توان انتظار بهبود فاکتورهای بنیادی شرکت را داشت.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 455790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =