خبر جدید برای جاماندگان یارانه معیشتی

سومین مرحله از یارانه نقدی جدید هفته گذشته واریز شد و انتظار می‌رود که یارانه جاماندگان هم تا فردا ۲۷ تیر ماه واریز شود. اما گروهی همچنان نتوانسته‌اند این یارانه را دریافت کنند. مهلت اعتراض به یارانه معیشتی ۱۴۰۱ تا چه زمان است؟

به گزارش صدای بورس،آنگونه که سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است یک هفته تا ۱۰ روز زمان وجود دارد که افراد معترض به یارانه، اطلاعات خانواده خود را در سامانه حمایتی اعلام شده وارد کنند.

زاهدی وفا این خبر را ۲۲ تیر ماه اعلام کرده بود. پس اگر مهلت اعتراص به یارانه معیشتی یک هفته باشد، معترضان تا ۲۹ تیر ماه فرصت دارند و اگر مهلت ۱۰ روزه باشد، تا اول مرداد ماه امکان ثبت اعتراضات وجود دارد.

آدرس سامانه اعتراض به یارانه

متقاضیان بازبینی و دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ قطع شده، برای ثبت اعتراض و پیگیری درخواست خود باید به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

همچنین افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید :برای یارانه ۳۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنید


جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمام اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی *۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

سامانه جدید درخواست یارانه‌ها

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده کسانی که تاکنون موفق به دریافت یارانه نشده‌اند، باید تا مرداد برای اعتراض به این مساله صبر کنند.

به گفته طیبه حسینی، مرداد ماه از سامانه‌ای رونمایی می‌شود که افرادی که امکان ثبت‌نام برای دریافت یارانه را نداشتند، بتوانند در سامانه جدید ثبت نام کنند.

این ثبت‌نام جدید برای افرادی است که پیش از این به دلایلی نه یارانه نقدی دریافت کرده‌اند و نه یارانه معیشتی. اما اکنون تمایل به دریافت یارانه دارند.

به گزارش تجارت نیوز، جاماندگان یارانه هم جزو این گروه هستند. یعنی افرادی که این ماه برای آنها یارانه واریز نشده و مشخص است که جزو دهک دهم درآمدی محسوب شده‌اند. این گروه هم احتمالا باید تا مرداد ماه برای اعتراض و ثبت‌نام مجدد صبر کنند.

کد خبر 455744

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  «تمدید خودکار» برای مالک و مستاجر مساله‏‌ساز شد

    «تمدید خودکار» برای مالک و مستاجر مساله‏‌ساز شد

     اشکال اساسی مصوبه «تمدید خودکار قراردادهای اجاره» -مطابق پیش‌بینی هشدارآمیز کارشناسان در زمان تصویب- در بازارهای اجاره و خرید خانه مساله‌ساز شد.

  • دولت وعده نان ارزان داد

    دولت وعده نان ارزان داد

    محمد جلال، مشاور وزیر اقتصاد با اعلام این خبر که ۶۳ درصد نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند، تأکید کرد: افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نداریم و نه حتی ابزار خاصی تحت عنوان کارت نان یا چیزی شبیه این برای مردم وجود خواهد داشت.

  • هنوز فرصت ثبت نام یارانه وجود دارد

    هنوز فرصت ثبت نام یارانه وجود دارد

    با وجود بررسی‌های صورت گرفته و تعیین‌تکلیف اعتراض‌ها و درخواست‌های جدید، همچنان متقاضیان یارانه فرصت دارند برای ثبت‌نام یا اعلام اعتراض نسبت به حذف یارانه خود از طریق سامانه‌های تعیین شده اقدام کنند.

  • هر ایرانی چند کارت بانکی دارد؟

    هر ایرانی چند کارت بانکی دارد؟

    دنیای آینده بانک‌های ایران چگونه است و تا چه زمانی می‌توانند با تکیه بر خدمات سنتی و نیمه‌الکترونیک خود ادامه حیات دهند؟ آیا مشتریان آنها به همین خدمات محدود و حداقلی رضایت می‌دهند؟ شاخص دسترسی به خدمات بانکداری نوین در ایران، به‌رغم افزایش تعداد خدمات، همچنان از یک ساختار سنتی مبتنی بر پرداخت، به جای اعتبار دادن به مشتریان، رنج می‌برد.

  • برخلاف وعده های قبلی دولت دارو هم گران شد

    برخلاف وعده های قبلی دولت دارو هم گران شد

    با تصمیم ‎سازمان غذا و دارو شرکت‌های دارویی از پنجشنبه ۲۳ تیر مجاز شدند ۲۰ تا ۳۰ درصد به قیمت محصولات خود اضافه کنند.

  • نجات بازار با تک نرخی شدن ارز

    نجات بازار با تک نرخی شدن ارز

    یکی از اثرات ارز ۴۲۰۰ تومانی بر اقتصاد، شامل تشدید مقوله نرخ‌گذاری دستوری در صنایع و به دنبال آن برخی شرکت‌ها و بنگاه‌های بورسی است، همانگونه که اغلب فعالان اقتصادی مطلع هستند این مقوله به بلایی برای جان بازار تبدیل شده است.

  • مرداد یارانه 400 تومانی می گیرید

    مرداد یارانه 400 تومانی می گیرید

    سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که مبالغ کسر شده به دلیل بازپرداخت وام کرونای سال ۱۳۹۹ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =