تاکید رئیس جمهور به پرداخت یارانه افزاد نیازمند

رئیس جمهور اظهار داشت: بررسی اعتراض کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند، دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی انجام شود تا حق کسی پایمال نشود.

به گزارش صدای بورس، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که سه‌شنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از روند رسیدگی به اعتراض کسانی که یارانه آنها در جریان اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، قطع شده است، ارائه کرد.

در این گزارش با مرور شاخص‌های تعیین دهک‌های مشمول و دلایل حذف برخی خانوارها از شمول دریافت یارانه تاکید شده که به اعتراضات رسیدگی و پرداخت یارانه، به تناسب شاخص‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش تاکید کرد: بررسی‌ها دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی انجام شود تا حقوق ملت کاملا مورد توجه قرارگیرد و حق کسی پایمال نشود.


بیشتر بخوانید: پیامک واریز یارانه ارسال شد؟


وی اظهارداشت: یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آنها برای دریافت یارانه احراز شده است به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.

رئیس جمهور گفت: هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان ناحق است و باید با اتقان کامل در این زمینه عمل کرد.

به گزارش ایسنا، رئیسی همچنین تاکید کرد که وزارت تعاون، شرایط و تمهیدات لازم برای تفکیک اعضای خانوار، بررسی درخواست‌ها و اعلام نتیجه به متقاضیان را با رعایت زمان بندی‌های تعیین شده و در حداقل زمان ممکن فراهم کند.

کد خبر 455014

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیامک واریز یارانه ارسال شد؟

    پیامک واریز یارانه ارسال شد؟

    هفته آینده سومین مرحله یارانه جدید دولت به حساب ۹ دهک اول درآمدی جامعه واریز می‌شود. همچنین یارانه معترضان هم قابل برداشت می‌شود. اگرچه هنوز هیچ پیامکی درباره واریز یا برداشت یارانه ارسال نشده اما برخی از مردم می‌گویند پیامک واریز یارانه را دریافت کرده‌اند. ماجرا چیست؟

  • روایت رئیس جمهور از دلیل تورم و نابسامانی‌های اقتصادی

    روایت رئیس جمهور از دلیل تورم و نابسامانی‌های اقتصادی

    رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های بزرگ اقتصادی به عنوان جریان پیشران اقتصاد کشور فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک ثمرات و نتایج این اقدامات را شاهد خواهند بود.

  • مصرف ماکارونی کاهش یافت

    مصرف ماکارونی کاهش یافت

    مشاور هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: قیمت تمام شده محصول ایرانی نسبت به رقبای ما از جمله ترکیه بالاتر است همچنین دور زدن تحریم‌ها و تحمیل شدن هزینه حمل ونقل بیشتر در دوره تحریم‌ها، باعث شد بسیاری از بازارهای خود از جمله آفریقا را از دست بدهیم.

  • این هفته چه یارانه‌هایی واریز می‌شود؟

    این هفته چه یارانه‌هایی واریز می‌شود؟

    به روال دو ماه گذشته در سومین روز هفته آینده، یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به ۹ دهک درآمدی جامعه پرداخت می‌شود. جز این قرار است برخی از گروه‌های جامغه بسته معیشتی دریافت کنند. اگرچه مشخص نیست این بسته در این هفته پرداخت می‌شود و یا در مناسبتی دیگر.

  • نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه

    نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه

    پایگاه اطلاع رسانی دولت طی اطلاعیه‌ای نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه را اعلام کرد.

  • مهلت یک هفته‌ای ستاد تنظیم بازار به کارخانه‌های لبنی؛ تولید این ۴ محصول را افزایش دهید

    مهلت یک هفته‌ای ستاد تنظیم بازار به کارخانه‌های لبنی؛ تولید این ۴ محصول را افزایش دهید

    بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار، به کارخانه‌های لبنی یک هفته مهلت داده شده تا میزان تولید ۴ قلم کالای لبنی را که پس از اصلاح یارانه‌ها برای آنها نرخ تعیین شده به ۵۰ درصد ظرفیت تولید برسانند.

  • ‌رئیسی:گرانی کالاها در سال آینده حرف من نبود

    ‌رئیسی:گرانی کالاها در سال آینده حرف من نبود

    رییس جمهور گفت: برخی از رسانه‌ها این حرف بنده را که گفتم انجام برخی از اقدامات را برای سال آینده می‌گذاریم، درست منعکس نکردند یا درست متوجه نشدند و گفتند قرار است برخی کالاها را گران کنند که این موضوع حرف بنده نبود، بلکه مفهوم سخن بنده این بود که بعضی از اقداماتی را که به موجب قانون باید آنها را اجرا کنیم و اجرای آنها موجب تورم می‌شود، انجام ندهیم.

  • چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می‌دهیم

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۵۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای سال جاری خبر داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    پس چرا ما که اعتراض کردیم هنوز واریز نشده
  • سعید ریسمانچی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    سلام سال ۱۳۹۳جامانده ازثبت نام یارانه بودم و هیچ یارانه ای دریافت نکردم باوجود مستاجر بودن که ثبت نام کردم هیچ جوابی دریافت نکرده ام آیا انصاف هست که هنوز جواب نمیدهند