ماشین ایکس‌ویژن مهمان شهرهای ایران / ایستگاه اول قزوین

۲ ماشین ایکس‌ویژن در تابستان امسال به ۱۴ شهر ایران سفر خواهند کرد و مردم می‌توانند از خدمات و جوایز ویژه آن استفاده استفاده کنند.

به گزارش صدای بورس، سفر ماشین ایکس‌ویژن با شعار " همه به یک ایکس ‌نیاز دارند " از نهم تیرماه به شهرهای ایران آغاز شده و استان به استان مهمان شما خواهد بود. در این ماشین برنامه‌های متنوع سرگرمی با جوایز هیجان‌انگیز درنظر گرفته شده است. این خودرو شامل سه بخش بازی، پخش موسیقی و فیلم و نمایشگاه محصولات تصویری ایکس‌ویژن است.

شهروندان گرامی با ثبت نام در ماشین ایکس‌ویژن و خرید تلویزیون، ضمن برخورداری از خدمات رایگان نصب و راه‌اندازی مادیران، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی ۱۰ اشتراک یکساله فیلیمو را هم دریافت می‌کنند. همچنین تا پایان شهریورماه به سه نفر از بازدیدکنندگان از ماشین ایکس‌ویژن که در صفحه کمپین ثبت‌نام کنند، به قید قرعه PS۴ ،‌ Sound bar و Headphone اهداء خواهد شد.

تمام خریداران تلویزیون‌های ۴۳، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ ایکس‌ویژن به ترتیب کارت هدیه ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی را به شرط نصب دریافت خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که این هدیه تنها ۱۴ روز پس از اولین روز ورود ماشین ایکس‌ویژن به شهر شما قابل دریافت است. کارت هدیه پس از نصب و ارائه بن کارت به تکنسین نصب مادیران به خریداران تقدیم می‌شود.

شهروندان قزوینی می‌توانند تا ۲۰ تیر ماه با حضور در بوستان الغدیر در خیابان دانشگاه از خدمات ماشین ایکس‌ویژن استفاده و تلویزیون مورد نیاز خود را از نمایندگی های رسمی ایکس ویژن با هر سلیقه‌ای انتخاب و خریداری کنند.

گفتنی است خودرو اول در مسیر جنوب به شهرهای قزوین، کرج، ساوه، همدان، یزد و کرمان سفر می‌کند و خودرو دوم در مسیر شمال مهمان شهرهای گرگان، ساری، نور، رشت، بندرانزلی، اردبیل، تبریز و ارومیه خواهد بود.

کد خبر 455006

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =