شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی

دیشب بازار جهانی طلا با یک شوک سنگین‌روبرو شد. قیمت اونس طلا به یکباره نزدیک به ۵۰ دلار پایین آمد. از نظر تحلیلگران بازار سکه ریزش ناگهانی این فلز گران بها می تواند سمت و سوی بازار سکه امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه را تغییر دهد

به گزارش صدای بورس، قیمت سکه عصر روز گذشته در محدوده ۱۵ میلیون تا ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. با قیمت مذکور ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فاصله پیدا کرده بود.

شوک سنگین به قیمت طلا

دیشب بازار جهانی طلا با یک شوک سنگین‌روبرو شد. قیمت اونس طلا به یکباره نزدیک به ۵۰ دلار پایین آمد. از نظر تحلیلگران بازار سکه ریزش ناگهانی این فلز گران بها می تواند سمت و سوی بازار سکه امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه را تغییر دهد.


بیشتر بخوانید:تغییرات حداقلی در بازار سکه و طلا


سکه بازان محتاط شدند

از سوی دیگر معامله گران معتقدند فاصله ۲ میلیونی‌ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن باعث شده که سکه بازان احتیاط بیشتری در خریدها انجام دهند.

دلار به کمک بازار سکه می رود؟

گزارش اقتصاد نیور ،بهبه باور فعالان بازار ، قیمت سکه در صورتی می تواند در مقابل ریزش طلا مقاومت کند که نرخ دلار در بازار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد.

۲۱۷

کد خبر 454993

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    امروز در بازار تهران انواع سکه و طلا کاهش قیمت داشت به طوری که سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۳۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

  • قیمت‌ها در بازار طلا و سکه کاهشی می شود ؟

    قیمت‌ها در بازار طلا و سکه کاهشی می شود ؟

    در پی ریزش چشم‌گیر قیمت طلای جهانی و آغاز روند نزولی قیمت طلا و سکه از شب گذشته تا کنون احتمال می‌رود با شروع رسمی معاملات بازار تهران، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشیم.

  • بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی‌ها، صف‌های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها صف کشیده اند.

  • جدیدترین قیمت انواع برنج در بازار

    جدیدترین قیمت انواع برنج در بازار

    این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در بازار پرداخته است.

  • هشدار به سکه بازان

    به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

  • سکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌

    سکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌

    در حالی که انتظار می‌رفت قیمت طلا و سکه یک کانال دیگر عقب بنشیند، ورق در بازار برگشت و روند قیمت‌ها صعودی شد. در آخرین روز معاملاتی این هفته، قیمت سکه تمام بهار آزادی ۹۲۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از برجام

    پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از برجام

    قیمت طلا و سکه از نیمه خرداد سال جاری در مسیری افزایشی قرار گرفت و در مقاطع دوباره کاهشی شد. اما اکنون باتوجه به کاهش قیمت انس جهانی و امیدواری بیشتر برای احیای برجام چه چشم‌اندازی برای این دو فلز وجود دارد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =