۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
سود  ۳.۲۰۹ ریالی هرمز به هرسهم

گزارش صورت های مالی و درآمد فروش هرمز منتشر و بررسی شد.

به گزارش صدای بورس، سود فولاد هرمزگان جنوب در دوره ۱۲ ماهه ۳.۲۰۹ ریال گزارش شد.

براساس این گزارش؛ سود هرمز تا پایان دوره ۱۲ ماهه سال گذشته ۳.۲۰۹ ریال گزارش شده است. این شرکت در سال ۹۹ به سود ۲.۰۸۱ ریالی رسیده بود.

هرمز در خرداد فروش نه چندان جالب ۱۷.۴۸۴ میلیارد ریالی را ثبت کرده است. و این در حالی است که فروش اردیبهشت ماه سال جاری و مدت مشابه گذشته به ترتیب ۱۴.۲۵۲ و ۱۹.۳۴۲ میلیارد ریال بود.

کل درآمد سال گذشته ۲۲۱.۰۸۵ میلیارد ریال گزارش شده است. بنابراین هرمز در دوره سه ماهه از سال ۱۴۰۱ موفق شده ۲۲ درصد از بودجه سال گذشته را پوشش دهد.

اسلب بیشترین وزن سبد فروش این مجموعه را تشکیل می‌دهد. نرخ فروش این محصول در خرداد ماه با رشد ۲ درصدی ۱۶۲ میلیون ریال به ازای هر تن گزارش شده است.

با توجه به موارد مطروحه و همچنین با در نظر گرفتن کاهش درآمد شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته انتظار می‌رود شرکت در پایان کوارتر نخست از سود نسبتا کمتری برخوردار باشد.

منبع: کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان

کد خبر 454977

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • میانگین مالیات پرداختی اصناف چه قدر است ؟

    میانگین مالیات پرداختی اصناف چه قدر است ؟

    با توجه به اینکه صاحبان مشاغل و اصناف تا پایان امروز برای ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد سال گذشته فرصت دارند، بر اساس آخرین آمار بیش از ۳ میلیون اظهارنامه تکمیل شده که برآورد شده متوسط مالیات پرداختی این افراد ۲.۵ میلیون تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =