شروع مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن

مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۱۵ تیر آغاز خواهد شد.

به گزارش صدای بورس،طبق وعده‌ای که پیش از این رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی درباره ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن داده بود، از امروز ثبت نام در ۴۰ شهر آغاز می‌شود.

با توجه به شناسایی ظرفیت مازاد در زمین‌های تامین شده قبلی یا تامین زمین جدید جهت احداث واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای کشور، متقاضیان واجد شرایط مسکن می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این شهرها اقدام کنند.

صرفا در شهرهایی ثبت نام صورت می‌پذیرد که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد یا زمین جدید شناسایی و تامین شده باشد. در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشایی می‌شود.


بیشتر بخوانید: خبرهای جدید وزیر راه در مورد طرح نهضت ملی مسکن و مالیات خانه های خالی


همچنین ثبت نام از متقاضیان در سقف ظرفیت مازاد زمین‌های تامین شده قبلی یا زمین‌های تامین شده جدید در هر شهر انجام می‌پذیرد و پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام در هر شهر، سامانه در آن شهر بسته می‌شود.

وفق مفاد قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین‌نامه مربوطه به آن، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و پالایش متقاضیان باید شرایطی از جمله سابقه سکونت، نبود فرم ج قرمز، سرپرست خانوار و نداشتن و متاهل بودن را دارا باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،پیش از این معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرده بود که بعد از اتمام پالایش متقاضیان ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 454973

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان اجباری است

    ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان اجباری است

     رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "با ساماندهی مشاوران املاک قراردادهای زیرزمینی مسکن را مدیریت می‌کنیم"گفت: تعیین سقف افزایش اجاره‌بها بازار را تاحدی کنترل کرد.

  • سخنگوی دولت: افزایش قیمت زمین باقیمانده از دولت قبل است

    سخنگوی دولت: افزایش قیمت زمین باقیمانده از دولت قبل است

    سخنگوی دولت با تاکید بر اعلام گزارش ماهانه پیشرفت نهضت ملی مسکن، گفت: عوامل ایجاد افزایش اجاره‌بها مثل کاهش عرضه مسکن، افزایش قیمت زمین و... باقیمانده از دولت قبل است.

  • مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    آیین‌نامه اجرایی مربوط به اعطای تسهیلات ازدواج، اشتغال و حمایتی در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور تصویب شد.

  • بلاتکلیفی مشمولان نهضت مسکن ملی

    بلاتکلیفی مشمولان نهضت مسکن ملی

    گرچه وزارت راه‌وشهرسازی از آغاز ثبت‌نام نهضت مسکن ملی از روز چهارشنبه خبر داد، اما مخاطبان تجارت‌نیوز از اختلال سامانه ثبت‌نام خبر می‌دهند. برخی مشمولان این طرح نیز می‌گویند به‌رغم پرداخت وجه هنوز خبری از زمین‌های طرح نیست.

  • خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران

    خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در شهرهای جدید استان تهران ظرفیت سازی جدید برای ثبت نام نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

  • سایت نهضت ملی مسکن مشکل پیدا کرد

    سایت نهضت ملی مسکن مشکل پیدا کرد

    به گفته بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن امروز سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت نام با مشکل مواجه شده وبسیاری از متقاضیان با پیام پایان مهلت زمان ثبت نام نهضت ملی مسکن مواجه شده اند.

  • تهرانی‌ها برای نهضت مسکن ثبت نام کنند

    تهرانی‌ها برای نهضت مسکن ثبت نام کنند

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فراهم شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد گفت: در تمامی شهرهای استان، تامین زمین صورت گرفته، پیمانکار انتخاب شده و به محض کلنگ‌زنی، متقاضیان به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =