نمایندگان آپولو ، جی تی و مکسس عضو هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو شدند

چهارمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو در ششمین سالگرد تاسیس این انجمن برگزار و ۵عضو منتخب برای تصدی سکان واردات تایر در ایران مشخص شدند.

به گزارش صدای بورس، ششم تیرماه، مجمع انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو ایران در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و در نهایت با مشارکت نماینده های ۲۸شرکت از ۳۵ مجموعه واجد شرایط شرکت در انتخابات؛ ۵عضو اصلی، دو عضو علی‌البدل و بازرس اصلی و علی‌البدل این انجمن انتخاب شدند.

مجمع انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو دوساعت‌ونیم به طول انجامید و درنهایت داریوش کیوان با ۲۴رأی از ۲۸رأی ماخوذه، بیشترین تعداد آرا را به خود اختصاص داد. پس از او حسین بخشی‌زاده، مدیرعامل شرکت آلتون‌راه‌خلیج‌فارس نماینده انحصاری تایرهای آپولو با ۲۳رأی به‌عنوان دومین منتخب واردکنندگان لاستیک خودرو تعیین شد. عباس شادکمالی، رئیس هیات‌مدیره شرکت میامی‌تجارت که نمایندگی تایرهای جی‌تی در ایران را دارد، با ۲۱رأی به‌عنوان سومین منتخب واردکنندگان لاستیک در چهارمین دوره از فعالیت این انجمن انتخاب شد.

🔹چهارمین منتخب برای عضویت در هیات‌مدیره نیز مهرداد دعائیان، واردکننده تایرهای مکسس در ایران است که از ۲۸رأی همکاران خود موفق شد۲۰رأی موافق را به دست آورد. ابراهیم عمرانی پنجمین منتخب هیات‌مدیره است که با کسب ۱۳رأی به عضویت هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو درآمد. در لیست اعلامی ازسوی اتاق بازرگانی ایران نام حمید اصلانی فر با ۱۱رأی و بهمن کارور با ۱۰رأی به عنوان دو عضو علی‌البدل منتخب به چشم می‌خورد. در انتخابات روز گذشته سهیل طائی با ۱۶رأی به‌عنوان بازرس اصلی انتخاب شد و پس از او امیرفرید نعیمی با ۷رأی سمت بازرس علی‌البدل را کسب کرد. این اعضا برای دو سال آینده سکان انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو را در دست خواهند گرفت. سه عضو قبلی انجمن یعنی علی‌اصغر بیابان‌گرد، احمدرضا متقی و مجتبایی در این دوره از انتخابات نامزد نشدند و از ترکیب هیات‌مدیره خارج شدند. به‌گفته کارشناسان بازار تایر، اعضای جدید انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو با تعامل هر چه بهتر با تولیدکنندگان تایر، مسئولان وزارت صمت و اتحادیه لاستیک‌فروشان می‌توانند نقش موثری در تامین نیاز بازار به انواع تایر بازی کنند. در مرحله بعد، اعضای جدید هیات‌مدیره رئیس انجمن و دبیر را برای فعالیت در دوسال آینده انتخاب خواهند کرد.

کد خبر 454730

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =