گردهمایی بزرگان صنعت مالی

در دنیا برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی چه در حوزه اقتصاد و چه در بخش نظام مالی اهمیت بسزایی دارد. به طور مثال در بخش فروش محصولات، صنایع نیازمند فضایی شبیه به نمایشگاه هستند تا بتوانند آن را به عرصه نمایش بگذارند. اقتصاد مالی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

به گزارش صدای بورس، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سودی دوجانبه برای شرکت‌کنندگان و مخاطبان دارد. در چنین رویدادهایی، مخاطب خدمات منظم و مورد نیاز خود را از یک رویداد مالی دریافت کرده و برگزارکنندگان با استقبال مخاطبان مواجه شده و منفعت اقتصادی و اجتماعی کسب می‌کنند.
نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) نیز محلی برای سیگنال دهی به بازارها و جذب مخاطبان بیشتر است، به گونه‌ای اگر سرمایه‌گذاران بالقوه را به سرمایه‌گذاران بالفعل تبدیل کند، بدان معناست که دستاوردی مفید برای شرکت‌ها داشته است.
این نمایشگاه در برگیرنده سه رکن مهم اقتصادی است که اظهارنظر صاحبان این بخش‌ها در کشور بسیار کم اتفاق می‌افتد اما این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا مدیران این سه بخش مهم مالی کشور یکجا و بی واسطه با مردم و دیگر مدیران به مذاکره و مشورت بپردازند.
چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از دوم تا پنجم مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. تاکنون، حدود ۲۰۰ شرکت در فضایی حدود ۱۲ هزار متر مربع ثبت نام خود را برای حضور در این رویداد مهم اقتصادی قطعی کرده‌اند.
تعدادی از هلدینگ‌ها، کارگزاری‌ها، شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ مانند بیمه مرکزی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه رازی، بیمه سرمد، بیمه سامان، بیمه کوثر، تامین سرمایه دماوند، تامین سرمایه نوین، ناشران بزرگ بورسی مانند فولاد مبارکه اصفهان، چادرملو، شرکت ملی انفورماتیک، سبدگردان‌های بزرگ، مشاوران سرمای‌گذاری، شرکت‌های رتبه‌بندی اعتباری و شرکت‌های پردازش اطلاعات در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضور خواهند داشت.
همچنین بانک‌های بزرگی مانند بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، بانک ملت، پاسارگاد، اقتصادنوین، بانک توسعه تعاون در این رویداد بزرگ حضور دارند.

کد خبر 454699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =