رشد سه برابری درآمد فروش «شکام»

شکام در ماه گذشته تعداد پنج هزار و ۵۲۸ تن انواع محصول تولید کرده است و هفت هزار و ۵۶۱ تن از تولیداتش را به متقاضیان داخلی و خارجی فروخته است. همچنین «شکام» در ماه گذشته تعداد دو هزار و ۱۹۰ تن از تولیداتش را به ارزش یک هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال در بازارهای داخلی عرضه کرده است

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز که در بازار دوم فرابورس پذیرش شده است، در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه امسال بیش از سه هزار میلیارد ریال درآمد فروش بدست آورده است که رشد بیش از سه برابری نسبت به خرداد ۱۴۰۰ دارد.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱.۰۳.۳۱
بر اساس این گزارش، این شرکت در ماه گذشته تعداد پنج هزار و ۵۲۸ تن انواع محصول تولید کرده است و هفت هزار و ۵۶۱ تن از تولیداتش را به متقاضیان داخلی و خارجی فروخته است. همچنین «شکام» در ماه گذشته تعداد دو هزار و ۱۹۰ تن از تولیداتش را به ارزش یک هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال در بازارهای داخلی عرضه کرده است و در کنار آن، پنج هزار و ۳۷۲ تن از محصولات تولیدی شرکت به ارزش بیش از یک هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال به کشورهای خارجی صادر شده است.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۳۱
پایان فعالیت شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان خرداد ماه با شناسایی درآمدی به مبلغ حدود پنج هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال که رشد بیش از ۲.۵ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و از محل فروش ۱۴ هزار و ۵۵۵ تن از تولیداتش بوده است.گفتنی است، درآمد فروش داخلی «شکام» در دوره مذکور بالغ بر سه هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن یک هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

روند معاملات
در پایان ارزش معاملات سهام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در اولین روز معاملاتی خرداد ماه امسال بیش از ۵۲ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال و در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور بیش از ۴۰ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال اعلام شده است.

شکام افزایش سرمایه می‌دهد
همچنین گزارش جلسه مجمع عمومی فوق العاده شکام، به منظور افزایش سرمایه منتشر شد. صنایع شیمیایی کیمیا گران از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی افزایش سرمایه می‌دهد. گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی که در تاریخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۱ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

کد خبر 454608

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =