روند ادامه دار کاهش قیمت غزر

تحلیل تکنیکال نماد غزر را در این مطلب بخوانید.

به گزارش صدای بورس، صنعتی زر ماکارون با رسیدن به مقاومت موفق به شکست نشد.

براساس تحلیل تکنیکال؛ نماد غزر بعد از رشد مناسبی که در کوتاه مدت به نمایش گذاشت, با رسیدن به مقاومت موفق به شکست نشد و روند کاهش قیمتی را در پیش گرفت. در حال حاضر به حمایت مهمی روزهای آینده نزدیک میشود, انتظار میرود با رسیدن به محدوده مشخص شده تقاضا قوت گرفته و مجدد یک رشد در نماد محقق شود.

روند ادامه دار کاهش قیمت غزر

منبع: کارگزاری بانک مسکن

کد خبر 454528

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  شاخص کل چگونه دستکاری می شود؟

     شاخص کل چگونه دستکاری می شود؟

    نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص مبنای درستی نیست و قطعاً در بحث حمایت های ساختاری که از برخی نمادها به شکل دستوری انجام می شود باید تجدید نظر صورت گیرد.

  •  تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: اگر مذاکرات منجر به کاهش نرخ ارز شود و این افت قابل ملاحظه باشد می‌توان نسبت به ثبات و فروکش تب بازار مسکن امیدوار بود. البته به شرطی که کاهش نرخ ارز چشمگیر باشد و تداوم پیدا کند.

  • خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران

    خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در شهرهای جدید استان تهران ظرفیت سازی جدید برای ثبت نام نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

  • تهران، متری ۴۰میلیون تومان!

    تهران، متری ۴۰میلیون تومان!

    آمارها می‌گویند قیمت مسکن به‌دلیل رکود در بازار نسبت به تورم، رشد کمتری داشته است و بنا به آمارهای اعلامی از سوی بانک مرکزی در خردادماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران، ۳۹میلیون و ۴۱۴هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۸.۴ و ۳۲.۸ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که نرخ تورم نقطه به نقطه در خرداد به ۵۲‌درصد رسید و رکورد بالاترین میزان تورم در ۴۰ سال اخیررا ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =