روابط اداری استخدامی به کجا رسید ؟

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از تصمیم این کمیسیون برای اصلاح ضوابط و مقررات استخدامی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش صدای بورس،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع اصلاح ضوابط و مقررات استخدامی و اداری مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش از این، این موضوع در قالب طرحی در کمیسیون مطرح شده بود که این طرح برای بررسی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع شده بود.


بیشتر بخوانید :طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟


به گزارش فارس، سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: با وجود بحث‌ها و بررسی‌های فراوان جلسه‌ امروز مصوبه‌ای در پی نداشت و تصمیم‌گیری درباره کلیات این طرح در جلسه یا جلسات آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 454463

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

    طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

    نمایندگان مجلس این هفته به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که در آخرین روز نشست علنی هفته گذشته به بررسی اولویت‌دار آن رأی داده بودند، رسیدگی می‌کنند.

  • کارکنان شرکتی منتظر تبدیل وضعیت باشند؟

    کارکنان شرکتی منتظر تبدیل وضعیت باشند؟

    تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی و تبدیل شدن آن به قانون چه تاثیری بر اشتغال و استخدام کارکنان شاغل در دستگاه‌ دولتی دارد؟ کلیات این طرح در روزهای گذشته به تصویب نمایندگان مجلس رسید و در رابطه با آن تاکنون دست‌کم یک جلسه مشترک میان مجلس و دولت برگزار شده‌است.

  • چرا فیش‌ حقوق مدیران دولتی‌ در خرداد منتشر نشد؟

    چرا فیش‌ حقوق مدیران دولتی‌ در خرداد منتشر نشد؟

    طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های مشمول ماده (۲۹) از خرداد ماه امسال موظف به انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد مقامات و مدیران بودند که هنوز این امر اجرایی نشده است.

  • برگزاری چند نوبت آزمون‌ استخدامی‌ برای جذب نیروی متخصص

    برگزاری چند نوبت آزمون‌ استخدامی‌ برای جذب نیروی متخصص

    سازمان بورس با انجام اطلاع‌رسانی گسترده از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی اقدام به جذب نیروی متخصص و توانمندی که از شرایط اختصاصی برخوردار هستند، می‌کند.

  • مردم نباید نگران گزارش دادن فساد باشند

    مردم نباید نگران گزارش دادن فساد باشند

    معاون رئیس‌جمهور در مورد مبارزه با مفسدان و فسادهای خرد در دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه فرآیند ثبت تخلف برای مردم پیچیده و دور از دسترس است، افزود: ما باید در این راستا از الگوهای جدید استفاده کنیم تا بتوانیم فساد را شناسایی و کنترل کنیم؛ به نحوی که مردم با اطمینان خاطر و به راحتی بتوانند هرجا که فساد یا تخلفی را دیدند آن را گزارش کنند و نگران تسویه حساب‌های شخصی نباشند.

  •  اقدام مهم بانک ایران زمین در بهره گیری از بانکداری دیجیتال

    اقدام مهم بانک ایران زمین در بهره گیری از بانکداری دیجیتال

    گردهمایی روسا و معاونین شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد بانک در استان اصفهان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    تکلیف کارکنان قراردادی تبصره 4چی میشه اونایی که تبدیل وضعیت شدند حقوقشان خیلی کم شده خیلی پشیمونن