با نگاه به آینده، فعالیت‌های سازنده را در دستور کار خود قرار دهید

زه‌تابیان گفت: تلاش مدیران و کارکنان شرکت‌هایی همچون مس شهید باهنر علاوه بر ایجاد رونق در اقتصاد کشور، در تأمین معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوارِ بازنشسته مستمری‌بگیر و بیمه‌شده تأمین اجتماعی نیز نقشی مؤثر خواهد داشت.

صدای بورس- مصطفی زه‌تابیان عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، عباس زاده معاون راهبری هلدینگ ها، حسینی مدیر راهبری هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین و سلیمی مدیر راهبری هلدینگ صدرتامین با حضور در شرکت مس شهید باهنر ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

زه تابیان عضو موظف هیئت‌مدیره شستا با حضور در جمع مدیران و کارکنانِ مس، از تلاش‌های آنان به‌خصوص در شرایط تحریم و کرونا قدردانی کرد و افزود: به دلیل عضویت مس شهید باهنر در هلدینگ تاصیکو که درصد بالایی از آن به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اختصاص دارد؛ هر خلاقیت و ابتکاری که به سودآوری این مجموعه بیانجامد اثری مستقیم بر معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار تحت پوشش تأمین اجتماعی خواهد داشت.

زه‌تابیان از کارکنان بخش‌های مختلف مس شهید باهنر خواست با نگاه به آینده، فعالیت‌های سازنده را در دستور کار خود قرار دهند تا پس از دوره خدمتی آنها دیگران نیز بتوانند از ثمره خدمات ایشان استفاده کرده و برای رشد و پیشرفت مجموعه، برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست همچنین عباس زاده معاون راهبری هلدینگ ها، ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گسترش فعالیت‌ها، در مجموعه مس شهید باهنر را مطلوب توصیف کرد و افزود: همدلی مثال‌زدنی بین همکاران این مجموعه که موجب حفظ آرامش و درعین‌حال افزایش بهره وری در شرکت شده است بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی همچنین از برگزاری مناسب مجمع عمومی شرکت، تشکر کرد و خواستار برنامه ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های ملی مس و ایمیدرو برای حضور مستقیم و فعال در حوزه معدنی شد.

عباس زاده با تأکید بر اهمیت حضور مستقیم صنایع مس شهید باهنر در بخش معدن گفت اگرچه درگذشته انجام این‌گونه اقدامات با سهولت بیشتری همراه بود اما امروز هم می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها، این امکان ارزشمند را در اختیار گرفت.

ضیائی مدیرعامل شرکت مس شهید باهنر در جریان این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در سال‌های اخیر ارائه و اعلام کرد: خدا را شاکریم که باهمت و همدلی به وجود آمده در مس باهنر، علیرغم تحریم‌های ظالمانه، شاهد روند روبه رشد فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف تولید، فروش، صادرات و …بوده‌ایم.

به گزارش شستا رسانه، وی به رشد چشمگیر صادرات شرکت اشاره کرد و افزود: درصد رشد عملکرد صادرات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن ۳۷۳ درصد و رشد سود خالص سال گذشته نسبت به دو سال قبل ۱۰۴ درصد بوده است.

کد خبر 453926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =