اقدام مهم بانک ایران زمین در بهره گیری از بانکداری دیجیتال

گردهمایی روسا و معاونین شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد بانک در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در این دیدار که با حضور معاونین طرح و برنامه و فناوری اطلاعات، مدیران امور شعب استانها و بانکداری دیجیتال، رییس اداره کارت و شبکه پرداخت و مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا برگزار شد، به تشریح و بررسی عملکرد شعب این منطقه در بخش های مختلف پرداخته شد.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این جلسه به صورت جامع به تشریح رویکرد فعالیت بانکداری طی ۴ دوره گذشته پرداخت و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بانک در حوزه ارائه خدمات مالی با بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم در بانک ایران زمین بوده است.

اینالویی افزود : شرکت های وب با مشارکت بانک ایران زمین اقدام به راه اندازی نئوبانکی به نام فردا بانک کرده است. فردا بانک با ارائه خدمات بانکی آنلاین به دنبال ایجاد تجربه ای لذت بخش و از نو ساختن فرآیندی های عملیات بانکی است تا مشتریان با توجه به نیازهای مالی و پرداختی خود به بهترین خدمات ممکن به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

در ادامه جلسه مهران باوند سوادکوهی معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین موفقیت یک بنگاه اقتصادی را در گروی حرکت منظم در چهارچوب، مطابق بازار و با برنامه ریزی دقیق عنوان کرد.

سوادکوهی توجه به تنوع خدمات مالی از قبیل صدور ال سی داخلی، ضمانت نامه و سایر خدمات نوین بانکداری دیجیتال را از اهم وظایف در سال ۱۴۰۱ بیان کرد و گفت: تجزیه و تحلیل اطلاعات، شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها همراه با برنامه ریزی و تلاش مستمر روزانه، عامل اصلی دستیابی به موفقیت است و تداوم حیات یک مجموعه اقتصادی منوط به سود آوری و ارزش آفرینی دوطرفه خواهد بود.

محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات همکاران به جهت تحقق ۱۵۲ درصدی اهداف تعیین شده درسال گذشته، به ضرورت شناخت صحیح و کامل بازار در راستای همکاری با بنگاه های پویا و فعال تاکید کرد.

حسینی کناروئی مهمترین عامل جلب و جذب منابع را تلاش مستمر همکاران، همراه با برنامه ریزی و بازاریابی دقیق بیان کرد و گفت: با توجه به هزینه های صورت گرفته در بازسازی شعب، افزایش بهروری و جذب منابع از اصلی ترین محور های رشد و ارتقا شعب بانک است.

در این دیدار وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری استانداردسازی ۱۱ شعبه در سال ۱۴۰۰ را گامی موثر در جهت ایجاد فضایی مطلوب در روند ارائه خدمات متنوع و متفاوت برای مشتریان بیان کرد و گفت: جوان گرایی یکی از مولفه های اصلی میزان پویایی یک مجموعه است و بر همین اساس منطقه اصفهان با داشتن نیروهای جوان و خلاق، تمام تلاش خود را در جهت بازاریابی و جذب مشتری به کار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را در خور شأن آنان ارائه کند.

شایان ذکر است در حاشیه این سفر بازدید از شعب استانهای اصفهان، قم و چهارمحال و بختیاری به عمل آمد و جلسه دیگری با حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات و شرکت سابین تجارت آریا با همکاران منتخب منطقه در اصفهان برگزار شد.

کد خبر 453907

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =