حمایت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از ایجاد شهرک‌های تخصصی

حمایت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از ایجاد شهرک‌های تخصصی در جوار کارخانجات و شرکت های گروه در تفاهم­نامه همکاری میان گروه توسعه ملی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تاکید شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای ایجاد زنجیره ارزش و افزایش اشتغال و تخصصی‌تر شدن عملکرد صنایع در شهرک‌های صنعتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، این جلسه که روز یکشنبه با حضور محمدحسین فروزان مهر و رسولیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور برگزار شد، سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: در راستای تحقق نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و تکالیف و مسئولیت های گروه توسعه ملی در جهت افزایش اشتغالزایی، استفاده از پتانسیل‌های صنعتی، ایجاد بهره‌وری و ارزش افزوده برای واگذاری هرچه بهتر به بخش خصوصی این تفاهم نامه منعقد شد.

حمایت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از ایجاد شهرک‌های تخصصی

دکتر فروزان مهر با اشاره به اجرای پایلوت طرح مشترک در ایجاد شهرک صنعتی سلولزی مازنداران، اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برای استفاده بهینه از امکانات شرکت‌های زیرمجموعه خود در این باره همکاری های لازم را انجام می دهد.

عضو هیئت مدیره و سرپرست “وبانک” با اشاره به این که شهرک صنعتی تخصصی در حوزه محصولات سلولزی در کشور مسبوق به سابقه نیست، افزود: این حوزه ۲۷ ریز فعالیت صنعتی را در زیرمجموعه دارد که نشان دهنده ظرفیت بالا برای افزایش تولید، بهره‌وری و اشتغالزایی در استان مازندران است. به همین منظور با کمک شرکت شهرک های صنعتی میتوانیم این “هاب سلولزی” را در شمال کشور رقم بزنیم.

حمایت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از ایجاد شهرک‌های تخصصی

فروزان‌مهر ابراز امیدواری کرد که با ایجاد شهرک صنعتی تخصصی سلولزی در استان مازندران، این اقدام به مدلی کارامد برای سایر استانها تبدیل شود.

کد خبر 453885

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =