اجرای مرحله اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای مرحله اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از امروز در استان تهران خبر داد.

به گزارش صدای بورس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه آرد و نان استان گفت: اجرای این طرح درکشور، از هدررفت سالانه بیش از حدود چهار میلیون تن نان در کشور و قاچاق گسترده آرد یارانه‌ای جلوگیری خواهد کرد.

حشمت الله عسگری با اشاره به نصب ۶۸۰۰ کارتخوان در نانوایی‌های استان تهران از دستگاه‌های اجرایی خواست با تشدید گشت‌های بازرسی، مانع از هرگونه سوءاستفاده و تخلف شوند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به عدم تغییر قیمت نان در سال جاری افزود: قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر 453876

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبرهای جدید در مورد قیمت نان

    خبرهای جدید در مورد قیمت نان

    دبیر اطلاع رسانی ستاد نان اظهار داشت: بانک مرکزی و چند بانک در حال طراحی مدلی هستند و ١۵ استان پایلوت این طرح شدند که از طریق پوز و پایانه فروش نصب شده در نانواها مشخص می‌شود که مردم چقدر نان خریده‌اند تا به همان میزان آرد به آنها اختصاص پیدا کند و اضافه‌تر از آن، آردی به نانواها اختصاص پیدا نمی‌کند.

  • رصد خرید نان خانواده ها

    رصد خرید نان خانواده ها

    دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان اظهار داشت: خانوار هیچ محدودیتی برای خرید نان نخواهند داشت و این محدودیت ایجاد نخواهد شد که خانوار براساس تعداد اعضا و جمعیت امکان حجم مشخصی از نان در روز یا ماه داشته باشند. اما اگر کسی تراکنش و خرید غیر منطقی داشته باشد، مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد.

  • نان کیلویی بخریم یا نه؟

    نان کیلویی بخریم یا نه؟

    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آردسازان ایران می‌گوید در بسیاری از کشورها نان به صورت کیلویی فروخته می‌شود و فروش نان به صورت کیلویی باعث می‌شود قیمت‌ها قابل کنترل باشد.

  • پرداخت یارانه نان به مردم حذف شد

    قیمت تغییری نمی‌کند و یارانه به نانوا تعلق می‌گیرد

    پرداخت یارانه نان به مردم حذف شد

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مردم نان را با همین قیمت‌های قبلی دریافت می‌کنند و خواهند کرد. اما مابه التفاوت نرخ آرد آزاد با یارانه ۴۲۰۰ تومانی را دولت به نانوا پرداخت خواهد کرد.

  • طرح فروش کیلویی نان راهی برای جلوگیری از کم فروشی

    طرح فروش کیلویی نان راهی برای جلوگیری از کم فروشی

    مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد گفت: با اجرای طرح فروش کیلویی نان تخلفات کم فروشی و گران فروشی به پایان می رسد.

  • توضیح نایب رییس اتاق اصناف درباره جزییات طرح مالیات از کارتخوان‌ها

    توضیح نایب رییس اتاق اصناف درباره جزییات طرح مالیات از کارتخوان‌ها

    نایب رییس اتاق اصناف می‌گوید: برخی از اصناف از مالیات بر تراکنش‌های بانکی اطلاع نداشتند و دو سه ماه آخر سال ۱۴۰۰ مطلع شدند. بر همین اساس می‌خواهیم که این مالیات را از سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعمال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =