نماد شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در فرابورس درج شد

معاون سرمایه‌گذاری بانک تجارت از درج نماد شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به عنوان دویست و هشتاد و دومین نماد معاملاتی (یکصد و هفتاد و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران به‌رغم نامناسب بودن شرایط بازار سرمایه از سال ۱۳۹۹ و به تعویق افتادن واگذاری شرکت مذکور، خبر داد.

صدای بورس- عباس ابراهیمی، گفت: صورت‌های مالی و سایر اطلاعات این شرکت از طریق سامانه کدال بزودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: نماد شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های ارزنده بانک تجارت با سودخالص یک هزار و پانصد میلیارد ریال در سال۱۴۰۰ بوده که نسبت به سنوات قبل روند رو به رشد چشمگیری داشته و با اقدامات صورت گرفته انشاالله به زودی سهام آن به عموم مردم عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال جاری شرایط پذیرش و عرضه شرکت‌های دیگری از جمله شرکت تأمین سرمایه کاردان نیز در بازار سرمایه فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱,۰۳۵ مگاوات تولید برق در استان فارس بوده که در گروه عرضه برق،‌ گاز، بخار و آب گرم در نهم خردادماه سال جاری و با سرمایه‌ای به مبلغ هشت هزار و چهارصد و هفتاد و یک میلیارد ریال نزد سازمان بورس ثبت شده است و دارای شاخصه‌های عملکردی بسیار مناسب در سطح صنعت برق است.

کد خبر 453741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =