پایین ترین محدوده قیمتی اتریوم نزدیک است!

​تحلیل‌گری که بازار نزولی سال ۲۰۱۸ را پیش‌بینی کرد، معتقد است قیمت بیت‌کوین و اتریوم به پایین‌ترین حد خود نزدیک است. کوین اولری (Kevin O’Leary) از Shark Tank جزئیات دارایی‌های رمزنگاری شده خود را شامل اتریوم و راه حل مقیاس پذیری MATIC می‌کند. برخی تحلیلگران دیگر استدلال می‌کنند که کاهش قیمت به زیر ۱۰۷۰ دلار می‌تواند قیمت اتریوم را کاهش دهد.

به گزارش صدای بورس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال که به دلیل پیش‌بینی دقیق بازارهای نزولی رمزارزها شناخته می‌شود، معتقد است اتریوم به پایین‌ترین سطح چرخه خود نزدیک شده است. در حالی که دیگر تحلیلگران بر این باورند که قیمت اتریوم می‌تواند به کاهش شدید خود ادامه دهد.

قیمت اتریوم به زودی به پایین ترین حد خود می‌رسد؟

استراتژیست رمزارزها مشهور به Smart Contracter که به او آقای شگفت انگیز هم می‌گویند، با دقتی بالا، روند بیت کوین و اتریوم را در طول بازار نزولی ۲۰۱۸ پیش بینی کرده بود. این تحلیلگر اکنون با پیش بینی خود برای دو ارز دیجیتال بزرگ بازگشته است و معتقد است بیت کوین و اتریوم به چرخه و تغییر روند پایین خود نزدیک هستند. این تحلیلگر به ۲۰۸ هزار دنبال کننده خود در توییتر گفت که "اتریوم مرحله تسلیم را پشت سر گذاشته و اکنون در سطحی معامله می‌شود که محدوده حمایتی قوی را در بر دارد".


بیشتربخوانید:روزهای بد بازار رمز ارزها


آقای شگفت انگیز در توییت اخیر خود نقل می‌کند؛ "BTC و ETH هر دو در میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود هستند. به نظر من پایین ترین محدوده بسیار نزدیک است، شاید پایین‌ترین حد جدید در بازه‌های زمانی پایین‌تر، اما به نظر من این نقطه شروع انباشته شدن است".

نمودار اتریوم

کوین اولری نسبت به اتریوم خوش بین است. این کارآفرین و سرمایه‌گذار کانادایی در شارک تانک، اخیراً ارزهای رمزنگاری شده موجود در مجموعه خود را معرفی کرده است. اولری استراتژی سرمایه گذاری خود را زمانی که بازار کریپتو تحت تاثیر نوسانات عظیم قرار می‌گیرد، به اشتراک گذاشته است. ستاره شارک تانک و سرمایه‌گذار میلیاردر، هنگام تخصیص سرمایه به ارزهای دیجیتال، از قوانین کلی نظریه پورتفولیو پیروی می‌کند.

در مصاحبه‌ای با پادکست Bankless، اولری قوانین تخصیص سرمایه را در پرتفوی خود به اشتراک گذاشت که حاکی از یک چشم انداز صعودی در مورد اتریوم، یکی از ارزهای دیجیتالی است که در اختیار دارد.

این در حالی است که به دیدگاه تعداد زیادی از تحلیلگران، کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۰۷۰ دلار می‌تواند این آلت‌کوین را به پایین‌ترین حد خود برساند. تحلیلگران روند قیمت اتریوم را ارزیابی کرده‌اند و استدلال می‌کنند که ۱۰۷۰ دلار حمایت اصلی از اتریوم است و افت زیر این سطح می‌تواند فشار زیادی بر روند صعودی وارد کند. همچنین قیمت اتریوم ممکن است در کوتاه مدت به زیر ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

نمودار2

قیمت اتریوم می‌تواند وارد محدوده سه رقمی شود؟

از طرفی هم تحلیلگران FXStreet، بر این باورند که قیمت اتریوم ممکن است به شدت کاهش یابد، به طوری که وارد محدوده سه رقمی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO) بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

کد خبر 453679

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وضعیت تلخ بیت کوین

    وضعیت تلخ بیت کوین

    بیت‌کوین ماه‌ها پس از اینکه به بالاترین حد خود رسیده بود در روز دوشنبه پایین‌ترین سطح ۱۸ ماهه خود یعنی زیر ۲۵هزار دلار را تجربه کرد زیرا سرمایه‌گذاران در مواجهه با فروش کنونی بازارهای جهانی از دارایی‌های پرخطر دوری کردند.

  • چند و چون راه‌اندازی رمزریال بانک مرکزی

    چند و چون راه‌اندازی رمزریال بانک مرکزی

    رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی با برشمردن ویژگی‌های رمزریال که قرار است شهریور راه‌اندازی شود، گفت: رمزریالی که قرار است بانک مرکزی منتشر کند، نوعی پول الکترونیک در داخل کشور از جنس ریال خواهد بود.

  • برق رمزارزها را می گیرد

    برق رمزارزها را می گیرد

    اگر بیت کوین یک کشور بود، به عنوان بیست و نهمین مصرف کننده برق در سراسر جهان شناخته می‌شد.

  • ارزهای دیجیتال آینده‌دار ۲۰۲۲

    ارزهای دیجیتال آینده‌دار ۲۰۲۲

    در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰۰ رمزارز در دنیای کریپتو معرفی شده است و تشخیص این‌که کدام ارز دیجیتال ارزش خریدن دارد چالش‌برانگیز است.

  • بررسی استیبل‌ کوین‌های بازار از نظر امنیت

    بررسی استیبل‌ کوین‌های بازار از نظر امنیت

    مهم‌ترین چیزی که باید در مورد استیبل‌ کوین‌ها بدانید این است که آن‌ها ارزهای دیجیتال روی اکوسیستم بلاک‌چین هستند. شناسایی استیبل‌ کوین‌ها توسط ساختارهای وثیقه‌ای که پشتوانه آن‌هاست، امکان‌پذیر است.

  • پیش بینی پایان بیت کویین

    پیش بینی پایان بیت کویین

    فروش بیت‌کوین از روز پنجشنبه تا شنبه بزرگترین ضرر ثبت شده برای ارزهای دیجیتالی برتر از نظر ارزش بازار را رقم زد و سرمایه‌گذاران ۷.۳ میلیارد دلار زیان قفل‌شده را ثبت کردند.

  • معاملات رمزارز ها هم شامل مالیات می شود

    معاملات رمزارز ها هم شامل مالیات می شود

    رئیس کارگروه تبادل انجمن بلاکچین ایران گفت: افراد حقوقی تحت هر شرایطی ملزم به پرداخت مالیات و تعیین ساز و کار مالی مرتبط به رمزارز در ساختار خود هستند.

  • رمزارزها وثیقه وام می شوند

    رمزارزها وثیقه وام می شوند

    رمزارزها را می‌توان در یک پلتفرم وام‌دهی کریپتو قرض بدهیم و در ازای آن به صورت هفتگی و یا ماهانه سود دریافت کنیم.

  • کشف و جمع‌آوری بیش از ۷ هزار مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز

    کشف و جمع‌آوری بیش از ۷ هزار مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز

    شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام‌ کرد که تاکنون ۷ هزار و ۲۰۷ مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در کشور کشف و تعداد ۲۳۴ هزار و ۱۱۳ دستگاه جمع‌آوری شده است.

  •  ماسک دبه کرد

    ماسک دبه کرد

    ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، روز جمعه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را فسخ کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =