۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
“ رنیک “ صعودی می شود؟

تحلیل فاز اصلاح قیمت و شرایط صعودی شدن رنیک را در این مطلب دنبال کنید.

به گزارش صدای بورس، شرکت جنرال مکانیک بعد از نزول قیمتی طولانی مدت، روند رو به رشدی را آغاز کرده است.

براساس تحلیل تکنیکال؛سهم رنیک بعد از نزول قیمتی طولانی مدتی که داشته با واکنش مثبت به سطح حمایتی ۹۲۰ تومان، روند رو به رشدی را آغاز کرده است.

سهم بعد از دستیابی به هدف قیمتی ۱،۴۷۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شده و در حال حاضر در نزدیکی خط روند صعودی کوتاه‌مدت خود و محدوده حمایتی ۱،۲۰۰ تومان در حال معامله می‌باشد. انتظار می‌رود قیمت به این محدوده حمایتی واکنش مثبت نشان دهد و قیمت بعد از عبور از سطح مقاومتی ۱،۴۷۰ تومان، به سمت اهداف قیمتی ۱،۷۰۰ و ۱،۹۵۰ تومان حرکت نماید. رعایت حدضرر ۱،۱۹۰ تومان توصیه می‌ شود.

تحلیل بنیادی ؛ شرکت جنرال مکانیک که با نماد رنیک فعال است؛ و جزء واحدهای تجاری فرعی بنیاد مستضعفان بوده و در صنایع ساختمان، آب، حمل و نقل، تاسیسات، نیرو، نفت و گاز فعالیت دارد.

شرکت پروژه‌های متعدد داخلی و خارجی را در دست اجرا دارد. شرکت به تازگی موفق به عقد قرارداد پروژه جبل الکتاب به مبلغ ۲۸۰ میلیون درهم شده است. مطابق گزارشات سالانه، درآمدهای عملیاتی و سود خالص به ترتیب افزایش ۴۲٪ و ۴۱٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و شرکت توانسته به ازای هر سهم سود ۱،۳۱۲ ریالی محقق کند که ۴۱٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

روند رو به رشد در فاکتورهای بنیادی شرکت مشاهده می‌شود.

منبع:کارگزاری آتی ساز

کد خبر 453651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =