۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
خبرهای جدید از قرعه کشی خودرو

مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو گفت: قرعه کشی برای برخی از خودروها دائمی است و تنها تعدادی خودرو از این فرآیند خارج می‌شوند.

به گزارش صدای بورس، جعفر توحیدی، مدیرعامل شرکت مگا گفت: مسئولان وزارت صمت به ما اعلام کرده اند که حذف قرعه کشی به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد، اما نه برای همه خودروها.

مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) شرکتی در زمینه تجارت الکترونیکی است که طبق گفته مسئولان این شرکت، طرح‌های فروش اینترنتی خودرو را طبق نیاز وزارت صمت اجرا می‌کند.


بیشتر بخوانید:

وزارت صمت از ۵۰ هزار خودرو مازاد رونمایی کرد!


آنطور که مدیرعامل این شرکت گفته، اجرای سیستم یکپارچه خودرو با ناهماهنگی‌هایی از ثبت نام تا اعلام نتایج همراه بوده؛ در اولین مرحله، نتایج هم از طریق وزارت صمت و هم از طریق شرکت خودروساز اعلام شد که تناقضاتی داشت.

سیستم قرعه کشی خودرو حذف نمی‌شود!

اعلام نتایج قرعه کشی نیز با تاخیر انجام شد؛ حسین زاده قشمی، رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفته بود: علت تاخیر در اعلام نتایج، روند طولانی تایید استعلام‌ها از نهادهای مختلف است.

پس از ثبت نام و انجام قرعه کشی، برخی ثبت نام کنندگان که برای استعلام نتیجه قرعه کشی وارد سایت شده و پیامی مبنی بر برنده شدن دریافت کرده اند، پس از اینکه قصد داشتند اقدام به واریز وجه کنند، پیام جدیدی مبنی بر حضور در لیست منتخبین رزرو را مشاهده کردند!

با این حال وزارت صمت اعلام کرده "در پی استقبال هم‌میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، قرعه کشی تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود "؛ مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو هم می‌گوید: سیستم یکپارچه تخصیص خودرو، روند دنباله داری خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بیست و هفتم اردیبهشت، اولین دوره ثبت نام در سامانه جدید فروش یکپارچه خودرو آغاز شد و برندگان قرعه کشی، تا ۲۵ خرداد فرصت واریز وجه دارند.

کد خبر 453299

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • لوازم یدکی رتبه اول قاچاق در کشور

    لوازم یدکی رتبه اول قاچاق در کشور

    سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تدوین دستورالعملی برای واردات کالا توسط ملوانان و کولبران تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: ازنظر کشفیات مظنون به قاچاق لوازم‌یدکی خودرو در سال ۱۴۰۰ با ۲۰ میلیارد ریال و سهم ۱۰ درصدی از کشفیات رتبه اول را دارد.

  • منتخبان ذخیره قرعه‌کشی خودرو بخوانند

    منتخبان ذخیره قرعه‌کشی خودرو بخوانند

    نخستین دوره قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود. یکی از چالش‌های این دوره، موضوع منتخبان ذخیره قرعه‌کشی خودرو بود. حالا تکلیف این افراد مشخص شده است. آنها تا کی برای ثبت‌نام نهایی فرصت دارند؟

  • وزارت صمت از ۵۰ هزار خودرو مازاد رونمایی کرد!

    وزارت صمت از ۵۰ هزار خودرو مازاد رونمایی کرد!

    وزارت صمت که قرار بود حدود ۱۷۶ هزار خودرو به منتخبان قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص دهد، اعلام کرده ۵۰ هزار خودرو مازاد دیگر وجود دارد.

  • ذخیره های سامانه قرعه کشی خودرو منتظر بمانند

    ذخیره های سامانه قرعه کشی خودرو منتظر بمانند

    پس از آنکه با دستور وزیر صمت و براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، مقرر شده است که پس از اتمام مهلت واریز وجه برای منتخبان اصلی (۲۵ خرداد ماه)، در رابطه با واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره، اطلاع‌رسانی‌ها صورت خواهد گرفت.

  • قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

    قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • مشمولان سهم ۲۰ درصدی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده کدامند؟

    مشمولان سهم ۲۰ درصدی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده کدامند؟

    طبق اعلام سخنگوی وزارت صمت در "طرح جایگزینی خودروهای فرسوده" که سهم ۲۰ درصدی ظرفیت قرعه‌کشی محصولات خودروسازان را به خود اختصاص داده است، متقاضیان درخواست خود را در بازه زمانی برگزاری سومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها (۱۶ تا ۱۸ شهریور ماه) ثبت می‌کنند، پس از استعلام، چنانچه بر اساس کد ثبت‌نامی، خودرو فرسوده وجود داشت، بر اساس شرایطی خودروی مورد تقاضا، قابل تحویل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =