نمایشگاه‌ها زمینه‌ساز صادرات هستند

رئیس هیئت مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی گفت: نمایشگاه های خارج از کشور زمینه ساز صادرات هستند که تنها راه نجات صنعت کشور نیز استفاده از این ظرفیت است.

به گزارش صدای بورس، هومن رازدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مراسم روز نمایشگاه، با اشاره به اینکه افق ۱۴۱۰ این شرکت مرکزیت اکوسیستمی برای تمامی نمایشگاه‌ها و گفت و گوهای اقتصادی با هدف اتصال اقتصاد ملی به جهانی است، گفت: برای دستیابی به این اهداف، اتفاقاتی چون حضور در دنیای مجازی در افق و برنامه‌های این شرکت تا سال ۱۴۱۰ قرار دارد.

سیفی نماینده انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران هم در این مراسم با اشاره به اهمیت والای این صنعت در عرضه محصولات و بهبود عملکرد و اقتصاد صنایع دیگر، افزود: نمایشگاه‌ها سریع‌ترین مسیر برای بازسازی اقتصادها هستند.

وی گفت: بخش‌های تأثیر پذیر از محل برگزاری نمایشگاه هتل‌ها، رستوران‌ها، تأمین کنندگان خدمات و سایر بخش‌ها هستند که می‌توانند با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اقتصاد و چرخه مالی خود را بهبود ببخشند.


بیشتر بخوانید: ایران می‌تواند بخشی از نیازهای انرژی جهان را تأمین کند


مرتجی رئیس هیئت مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی هم در این مراسم، نمایشگاه‌های خارج از کشور را زمینه ساز صادرات دانست که تنها راه نجات صنعت کشور است و همچنین توفیق در صادرات را نیازمند مدیری توانمند دانست که نمایشگاه‌ها می‌توانند این نقش را ایفا کنند.

جعفری زاده رئیس انجمن صنفی غرفه سازان تهران هم در این مراسم، شعار امسال را بیانگر ارزش و اهمیت این روز و این صنعت دانست و گذار جهان از پاندمی کرونا را موجب افزایش دوباره نقش نمایشگاه‌ها عنوان کرد که در دوران این پاندمی لطمات زیادی خورد.

به گزارش مهر، وی همچنین با بیان اینکه نمایشگاه‌ها در دوران پاندمی از حمایت کافی برخوردار نبودند، ادامه داد: همین نمایشگاه‌ها موجب شدند که کمبود ماسک و شوینده در برهه‌ای از زمان برطرف شوند.

کد خبر 453285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =