انتظار رشد خالص ارزش دارایی‌های وپترو

تحلیلی بر پرتفوی نماد معاملاتی وپترو را مطالعه می کنید.

به گزارش صدای بورس، قیمت هرسهم سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در تابلو معاملات ۱۱۹۲۰ ریال است و انتظار رشد تا حداقل ۷۰ درصد خالص ارزش دارایی ها را می توان داشت.

نماد معاملاتی وپترو دارای چندین شرکت تابعه و فرعی می باشد و جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و واحد تجاری نهایی شرکت سرمایه گذاری تامین می باشد.

سرمایه ثبت شده شرکت ۱۸۲۰میلیارد ریال است.

مجموع بهای پرتفوی شرکت ۲۳۷۴ میلیارد ریال است.که به قرار جدول زیر می باشد:

انتظار رشد خالص ارزش دارایی‌های وپترو

همان طور که دیده می شود بخش اصلی افزایش ارزش پرتفوی بورسی مربوط به سهام کربن ایران است که آن شرکت نیز خود سهامدار دوده صنعتی پارس و لاستیک سهند است بدین ترتیب تغییرات قیمت آنها زنجیر وار بر یکدیگر تاثیر گذار است.

سایر سرمایه گذاری ها مربوط به صندوق اختصاصی بازارگردانی نفت و گاز و تامین است به همین دلیل افزایش ارزشی برای آن درنظر گرفته نشده است.

خالص ارزش دارایی های شرکت به این قرار است:

انتظار رشد خالص ارزش دارایی‌های وپترو

قیمت هرسهم در تابلو معاملات ۱۱۹۲۰ ریال است. که حدود ۵۹ درصد خالص ارزش دارایی ها را نشان می دهد و انتظار رشد تا حداقل ۷۰ درصد خالص ارزش دارایی ها را می توان داشت.

برای مطالعه پرتفوی شرکت سرمایه گذاری سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی اینجا کلیک کنید.

منبع: آتیه بروکر

کد خبر 453170

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • فرصت خوب صادراتی برای تولیدکنندگان تایر

    فرصت خوب صادراتی برای تولیدکنندگان تایر

    شرکت فرانسوی تایر میشلن فعالیت خود را در روسیه متوقف می کند. این موضوع می تواند یک فرصت صادراتی و بازار مناسب را فراروی تولیدکنندگان ایرانی قرار دهد. شرکت های ایرانی تولیدکننده تایر تاکنون بازار مناسبی در روسیه نداشتند اما اکنون می توانند با دیپلماسی مناسب تجاری، جایگاه خود را در این بازار بزرگ فراهم سازند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =