۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
 کسی فروشنده سکه نیست

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: البته این روزها تقاضایی وجود ندارد و وقتی قیمت سکه و طلا بالا می‌رود، فروشنده کمتر می‌شود و همین باعث نامناسب شدن وضعیت عرضه خواهد شد و در نتیجه عرضه کم می‌شود که این وضعیت دلیلی بر افزایش تقاضا در بازار نیست.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی‌آرای با اشاره به تحلیل‌ها درباره بازار طلا که قیمت‌ها بالاتر از نرخ ارز حرکت‌ کرده‌ است، اظهار داشت: در شرایطی که تقاضا وجود دارد اما به اندازه آن تقاضا، نیاز تامین نمی‌شود، این مابه التفاوت‌ منجر به حباب خواهد شد و حباب قیمتی ایجاد می‌کند.

وی درباره نرخ حباب سکه گفت: دراین روزها قیمت حباب متغیر است و نوسان کاهش و افزایشی دارد اما حباب سکه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسید.


بیشتربخوانید:بازار طلا و سکه رونق گرفتند/ پول هوشمند وارد کدام سهم ها می شود؟


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: البته این روزها تقاضایی وجود ندارد و وقتی قیمت سکه و طلا بالا می‌رود، فروشنده کمتر می‌شود و همین باعث نامناسب شدن وضعیت عرضه خواهد شد و در نتیجه عرضه کم می‌شود که این وضعیت دلیلی بر افزایش تقاضا در بازار نیست.

به گزارش ایلنا، کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های روز سکه و طلا گفت: امروز قیمت هر سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان بوده است.

کد خبر 452993

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مراقب طلاهای قلابی باشید

    مراقب طلاهای قلابی باشید

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: اکثر مصنوعات طلا دارای کد شناسایی است و در صورت نبودن این کد روی طلا، آن کالا قانونی تولید نشده است.

  • سکه ارزان شد

    سکه ارزان شد

    قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با ریزش قیمت مواجه شد.

  • سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شد

    سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شد

    قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش بیش از ۷۰۰ هزار تومانی روبه رو شد و کانال عوض کرد.

  • سکه یک میلیون تومان ارزان شد

    سکه یک میلیون تومان ارزان شد

    قیمت انواع سکه و طلا در هفته گذشته روند صعودی داشت و رکوردهای جدیدی در اوایل هفته ثبت کرد، اما با تصمیمات ارزی بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز، قیمت سکه با کاهش بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =